دانلود کتاب صوتی مثل یک موفق عمل کن ، مثل یک موفق رفتار کن با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مثل یک موفق عمل کن ، مثل یک موفق رفتار کن اثر استیو هاروی

دانلود و خرید کتاب صوتی مثل یک موفق عمل کن ، مثل یک موفق رفتار کن

نویسنده:استیو هاروی
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مثل یک موفق عمل کن ، مثل یک موفق رفتار کن

کتاب صوتی مثل یک موفق عمل کن ، مثل یک موفق رفتار کن نوشتهٔ استیو هاروی و ترجمهٔ فاطمه باغستانی است. حمید یزدانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مثل یک موفق عمل کن ، مثل یک موفق رفتار کن

استیو هاروی در کتاب صوتی مثل یک موفق عمل کن ، مثل یک موفق رفتار کن بیان کرده است که «فقط زنده‌ماندن» ایدهٔ خوبی نیست. زندگی چیزی بیشتر از ماندن در یک شغل خسته‌کننده و یکنواخت، خریدن یک ساعت طلا و خوردن و وزن اضافه‌کردن است. زندگی شما چیزی بیشتر از انتظار برای پیداشدن یک فرصت مناسب است. زندگی شما چیزی بیشتر از اتلاف وقت و دیدن کامیابی دیگران و درجازدن است. شنیدن این کتاب در شما انگیزه ایجاد خواهد کرد تا با استفاده بهینه از آنچه در وجودتان دارید یعنی با به‌کارگیری همان موهبت درونی خود، بیشترین لذت را از زندگی ببرید. تمرکز اصلی این کتاب صوتی بر این است که چطور استعدادهای خود را در حوزه‌های مهم زندگی به کار گیریم. کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن به روش‌هایی کاملاً جدید، به غنای زندگی شما اضافه می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی مثل یک موفق عمل کن ، مثل یک موفق رفتار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به علاقه‌مندان به مطالعه‌ٔ کتاب‌های حوزه‌ٔ موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره استیو هاروی

استیو هاروی متولد سال ۱۹۵۷، نویسنده، مجری و تهیه‌کنندهٔ مشهور آمریکایی است. او در برنامه‌هایش سعی می‌کند روابط انسان‌ها را به چالش بکشد. او در کتاب‌هایش درمورد راه‌های موفقیت صحبت می‌کند. «مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق رفتار کن» و «مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن» از جمله کتاب‌های این نویسنده هستند.

بخشی از کتاب صوتی مثل یک موفق عمل کن ، مثل یک موفق رفتار کن

«من نوشتن رؤیاهایم را با ساختن تخته تجسم، یک‌ قدم جلوتر ‌بردم. نه‌ تنها می‌خواستم درباره چشم‌اندازم بخوانم، بلکه دوست داشتم آن را ببینم. ابتدا که شروع به ساختن تخته تجسم کردم، خیلی از افراد اطرافم معنای این کار من را درک نکردند. برخی گفتند: «استیو! تو کلی پول داری، با این تخته تجسم چیکار می‌کنی؟» اما بگذارید به شما چیزی بگویم، من دست برنمی‌دارم. می‌خواهم در تمام زندگی‌ام مشغول یادگیری و پیشرفت کردن باشم. احتمالاً تمام افراد موفقی که می‌شناسم هم همین‌گونه هستند. زندگی آنان در بیش‌تر گرفتن خلاصه نمی‌شود، بلکه به بیش‌تر انجام‌ دادن ختم می‌شود.

من تخته تجسم دارم تا به زندگی‌ام جهت درستی بدهد. هنوز چیزهای زیادی هستند که دوست دارم به‌ دست بیاورم. از گذشته‌ام یاد گرفتم بهترین راه برای رسیدن به هدف‌هایم این است که آن‌ها را جلوی خودم جایی که همیشه بتوانم نگاه‌شان کنم، قرار دهم. هرجا که باشم؛ چه در آتلانتا یا شیکاگو پشت میز کامپیوترم نشسته باشم یا مشغول چک‌ کردن آیفون خود باشم، نخستین چیزی که بر روی صفحه همه این‌ها بالا می‌آید، تخته تجسم است. مهم نیست کجا باشم، می‌خواهم که چشم‌اندازم به‌ طور کامل جلوی مغز و ذهنم قرار بگیرد. نه‌ تنها می‌توانم تخته تجسم را در همه‌جا ببینم، بلکه چشم‌اندازی که دارم به‌صورت مستقیم با بهبود بخشیدن تمام نقاط و بخش‌های زندگی‌ام که بیش‌ترین اهمیت را برایم دارند، در ارتباط است و راه‌هایی را پیدا کردم که این چشم‌اندازها فراتر از صفحه موبایل و لپ‌تاپ و کامپیوترم زندگی کنند.»

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن
استیو هاروی
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب)
استیو هاروی
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب)
استیو هاروی
مثل یک مرد فکر کنید مثل یک زن رفتار کنید
استیو هاروی
مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل)
استیو هاروی
مثل مردان فکر کنید مثل زنان رفتار کنید
استیو هاروی
مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن
استیو هاروی
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن
استیو هاروی
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن
استیو هاروی
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن
استیو هاروی
رک و راست حرفتو بزن
استیو هاروی
مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن
استیو هاروی
ناگفته‌های استیو هاروی در مورد راه‌های جذب همسر
استیو هاروی
پرش
استیو هاروی
مانند زن رفتار کن مانند مرد فکر کن
استیو هاروی
مثل زن‌ها عمل کنیم مثل مردها فکر کنیم
استیو هاروی
مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن
استیو هاروی
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن
استیو هاروی
مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن
استیو هاروی
رک و صریح حرف بزن
استیو هاروی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۶۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۶۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان