دانلود کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی اثر گلوریا ویلن

دانلود و خرید کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی

معرفی کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی

کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی از گلوریا ویلن، درباره‌ی پسربچه‌ای است که در جزیره‌ای زندگی می‌کند و دنیای او آب و اقیانوس است. یاسین محمدنیا داستان را به فارسی برگردانده و انتشارات آوا رسا، ناشر نسخه صوتی آن است.

درباره‌ی کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی

کتاب صوتی برنیدا قایق بادبانی، ماجرای قایق بادبانی برنیدا است. هیجان و شوق جمعیتی که برای فهمیدن برنده‌ی مسابقه قایق‌های بادبانی در ساحل جمع شدند لوک را به فکر فرو می‌برد. برنیدا حالا ۹۳ ساله است. لوک همیشه از پدربزرگش ماجراهای برنیدا را شنیده است و دلش می‌خواهد برنیدا را تعمیر کند تا قایق دوباره بتواند در مسابقات شرکت کند و کسی چه می‌داند، شاید برنده هم شد! اما روزی مرد ماهیگیری سر می‌رسد که می‌خواهد قایق را بخرد...

شنیدن داستان برنیدا، قایق بادبانی لذت زندگی کردن در یک جزیره، لمس آب روی پوست، سفر با کشتی‌های بادبانی و قایق‌های ماهیگیری، و لذت و هیجان مسابقه‌های قایقرانی را به ارمغان میاورد.

کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

داستان برنیدا، قایق بادبانی برای کودکان سن پیش از دبستان و کودکانی که به مدرسه می‌روند، جذاب و شنیدنی است. 

جملاتی از کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی

لوک فکر می‌کرد که بخاطر جمعیت زیادی که کنار ساحل جزیره ایستادند ممکن است زمین برعکس بشود و کل جزیره توی دریاچه‌ی هیوران واژگون بشود. همه منتظر بودند تا صدای توپی که برای برنده‌ی مسابقه زده می شد را بشنوند. پسرک در جزیره مَکینا در ایالت میشیگان زندگی می‌کرد. وقتی که شما در یک جزیره زندگی می‌کنید، آب دنیای شماست. اون عاشق کشتی‌های بارکش غول پیکر و اتوبوس‌های دریایی که آبِ پشتشون مثل دم خروس می‌شد بود. از همه‌شان بهتر قایق‌های بادبانی بودند که مثل مرغ‌های دریایی به سرعت از دریاچه عبور می‌کردند. پدربزرگ لوک به او قایقرانی یاد داد. اما بعد از مدتی مرد. او ماجراهای شگفت انگیزِ کشتی برنیدا رو تعریف می‌کرد و اگه زنده بود سنش مثل برنیدا ۹۳ سال می‌شد. با مرگش لوک تصمیم گرفت تا قایق برنیدا را تعمیر کند و دوباره آن را در مسابقات قایقرانی بادبانی به کار بگیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان