دانلود کتاب صوتی شنبه‌ها و کیک عصرانه با صدای سامان قلیچ‌خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شنبه‌ها و کیک عصرانه اثر لستر لمیناک

دانلود و خرید کتاب صوتی شنبه‌ها و کیک عصرانه

معرفی کتاب صوتی شنبه‌ها و کیک عصرانه

کتاب صوتی شنبه‌ها و کیک عصرانه، نوشته‌ی لستر لمیناک داستان پسربچه‌ای است که عاشق دوچرخه‌سواری است و همیشه انتظار روزهای شنبه را می‌کشد. سارا مسعودی ثابت داستان شنبه‌ها و کیک عصرانه را به فارسی برگردانده است و انتشارات آوا رسا نسخه صوتی آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی شنبه‌ها و کیک عصرانه

اگر از شما بپرسند بهترین روز هفته کدام است چه جوابی می‌دهید؟ خب حتما پنجشنبه و جمعه توی گزینه‌هایتان هست.دلیلتان چیست؟ شاید چون این روزها تعطیل هستند و وقت استراحت خوبی دارید؟ یا شاید هم چون می‌توانید به کارهای عقب‌مانده‌تان رسیدگی کنید؟ لستر لمیناک در کتاب صوتی شنبه‌ها و کیک عصرانه داستان را با اشاره‌ای به همین موضوع شروع می‌کند. اما با روز شنبه! باورتان می‌شود؟ وقتی حدودا” نه یا ده ساله بودم، روزشماری می‌کردم که زودتر شنبه بشود. اما برای اینکه دلیل انتخابش را بفهمیم باید داستان را بخوانیم.

کتاب صوتی شنبه‌ها و کیک عصرانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی شنبه‌ها و کیک عصرانه برای کودکان گروه سنی پیش از دبستان و کودکانی که به مدرسه می‌روند، جذاب است.

جملاتی از کتاب صوتی شنبه‌ها و کیک عصرانه

وقتی حدودا” نه یا ده ساله بودم، روزشماری می‌کردم که زودتر شنبه بشود. هرهفته شنبه، صبح زود از خواب بیدار می‌شدم. لباس می‌پوشیدم و دوچرخه‌ام را از توی گاراژ برمی‌داشتم. از سراشیبی جاده پایین می‌رفتم و برای اینکه بپیچم توی خیابون تامسِن و بعد به سمت چپ که به خیابون بِلز میل می‌رسید بروم، سرعتم را کم می‌کردم. دور مزرعه‌‌ی اسب‌ها پدال می زدم، از تپه بالا می‌رفتم و آرامگاهی که پدربزرگم آنجا به خاک سپرده شده بود را هم پشت سر می‌گذاشتم. بعد از رد کردن خانه‌ی خانم گرینگز اوبین به سمت پمپ بنزین فیلیپس شصت و شش توی چندلر می‌رفتم.  هر هفته شنبه، به سمت شلنگ‌های سیاه پمپ بنزین می‌رفتم تا زنگی که آنجا بود را به صدا در بیارم. بعد، دوچرخه‌ام را روی جک می‌گذاشتم تا باد تایرهایش را چک کنم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان