دانلود کتاب صوتی سمفونی پاستورال با صدای افشین زارعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سمفونی پاستورال اثر آندره ژید

دانلود و خرید کتاب صوتی سمفونی پاستورال

معرفی کتاب صوتی سمفونی پاستورال

کتاب صوتی سمفونی پاستورال، یگانه اثر عاشقانه‌ی آندره‌ ژید، نویسنده‌ی فرانسوی است بارها به فارسی ترجمه شده است. سمفونی پاستورال شرح شورانگیزی از زندگی یک دختر نابینا در قرن بیستم است. 

محمد مجلسی کتاب سمفونی پاستورال را به فارسی ترجمه کرده است. شنیدن نسخه‌ی صوتی این اثر عاشقانه و زیبا، می‌تواند روح تازه‌ای به روزهایتان ببخشد.

درباره‌ی کتاب صوتی سمفونی پاستورال

کتاب سمفونی پاستورال، اثری زیبا و عاشقانه از آندره ژید، نویسنده‎ی کتاب مائده‌های زمینی است. این کتاب که تا به‌حال بارها به زبان فارسی ترجمه شده است، شرحی شورانگیز از زندگی یک دختر نابینا در اوایل قرن بیستم است. این اثر همچنین یکی از محبوب‌ترین آثار آندره ژید به شمار می‌رود. در سال ۱۹۴۶ فیلم سمفونی پاستورال به کارگردانی ژان دولانوا به روی صحنه رفت. احتمالا برایتان جالب است اگر بدانید نام این اثر، قبل از آندره ژید وجود داشته است. سمفونی پاستورال از دو کلمه‌ی سمفونی و پاستورال درست شده است. سمفونی در اینجا اشاره به سمفونی شش بتهوون دارد که بسیار گوش‌نواز و دلپذیر است. پاستور نیز در زبان‌های ایتالیایی، فرانسوی و آلمانی به معنای کشیش و چوپان است. همانطور که می‌بینیم در انجیل گفته شده که عیسی چوپان مردم و وظیفه‌اش هدایت است. آندره ژید این عنوان را برای کتابش برگزید چون در این اثر صحبت از عشق کشیشی به دختری است و می‌توان آن را نغمه عاشقانه یک کشیش دانست. 

کتاب صوتی سمفونی پاستورال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید رمانی عاشقانه، خاص و متفاوت با آنچه تاکنون خوانده‌اید، بخوانید، کتاب سمفونی پاستورال را انتخاب کنید. 

درباره‌ی آندره ژید

آندره ژید با نام کامل پل گیوم آندره ژید در ۲۲ نوامبر ۱۸۶۹ درخانواده‌ای پروتستان متولد شد. پدرش استاد حقوق بود و مادرش دختر یکی از بورژواهای ثروتمند نورماندی. او فعالیت ادبی خود را در بیست و دو سالگی (۱۸۹۱) آغاز کرد و همواره حمایت نویسندگانی مانند استفان مالارمه را داشت. او به سفرهای زیادی رفت و بعدها مذهبش را به کاتولیک تغییر داد. آندره ژید برنده جایزه ادبی نوبل در سال ۱۹۴۷ بود. از آثار مشهور او می‌توان به سمفونی پاستورال، مائده‌های زمینی، دخمه‌های واتیکان، اگر دانه نمیرد، پرومته‌ی سست زنجیر و رساله‌ی نرگس اشاره کرد. 

آندره ژید در ۱۹ فوریهٔ ۱۹۵۱ در ۸۱ سالگی به علت ابتلا به ذات‌الریه از دنیا رفت.

جملاتی از کتاب صوتی سمفونی پاستورال

می‌خواهم به تفصیل بنویسم که چگونه روح پاک و به خواب رفته‌ی او را از ظلمت رهایی بخشیدم. و فکر او را پرورش و گسترش دادم. و این دختر را برای مهر ورزیدن و پرستش خداوند آماده ساختم. و خدا را ستایش می‌کنم که مرا مامور چنین کاری کرده است. دو سال و شش ماه از آن روز می‌گذرد. دخترکی که تا آن هنگام او را ندیده بودم، نزد من آمد تا مرا به بالین پیرزن بیچاره‌ای که در بستر مرگ بود، ببرد. خانه‌ی آن پیرزن هفت کیلومتر آن طرف‌تر از لاشادوفون بود. ناچار اسبی را به یک درشکه‌ی کوچک بستم و دخترک را در کنار خود نشاندم و به راه افتادیم. چون می‌دانستم که پیش از تاریکی شب بازنمی‌گردم، فانوس را هم برداشتم. آن حدود را به خوبی می‌شناختم اما آنروز وقتی به دهکده‌ی سودره رسیدیم، دخترک جاده‌ای را نشان داد و گفت که باید به آن طرف برویم که برای من ناشناخته بود. اما وقتی یک یا دو کیلومتر در آن جاده پیش رفتیم، به ساحل دریاچه‌ای رسیدیم. که به یاد آوردم در ایام کودکی در اطراف آن سرسره‌بازی می‌کردیم....

معرفی نویسنده
عکس آندره ژید
آندره ژید
فرانسوی | تولد ۱۸۶۹ - درگذشت ۱۹۵۱

پل گیوم آندره ژید (‏۱۹۵۱- ۱۸۶۹)، نویسنده فرانسوی برنده جایزه نوبل ادبیات سال ۱۹۴۷ است. پدرش استاد حقوق و مادرش دختر یکی از بورژواهای ثروتمند نرماندی بود. ژید در خانواده‌ای پای‌بند به سنت‌های مذهب پروتستان پرورش یافت و سال‌های نوجوانی و جوانی او، تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت. در کودکی، به سبب بیماری نتوانست به طور منظم به تحصیل در مدرسه ادامه دهد اما از آنجا که در خانواده‌ای علاقه‌مند به علم و فرهنگ می‌زیست، توانست این کمبود را به خوبی کنترل کند و در خانه به تحصیل ادامه دهد.

نظرات کاربران

sara
۱۴۰۲/۰۶/۰۲

چرا تمام گویندگان این اثر جوری کتاب و میخونن که انگار دارن راز بقا تعریف می کنن این چه مدل خوانش کتاب ؟! من خریدم این کتاب و با اینکه داستان جالبه ولی بخاطر خوانش تا نصفه قسمت دوم گوش

- بیشتر
AS4438
۱۴۰۲/۰۴/۲۶

کتابی عاشقانه ومذهبی،بسیارزیبا،کاملترشو خوانده بودم این خلاصه شده بود ولی عالی بود.

زمان

۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۰۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۰۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان