دانلود کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند با صدای آیسا ماهوتچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند اثر دلیا اونز

دانلود و خرید کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند

معرفی کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند

جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند اثر دلیا اونز، از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ است. دلیا اونز در این کتاب داستان دختری را روایت می‌کند که از کودکی در مرداب زندگی کرده و اکنون مظنون به قتل است.

محمدامین جندقیان بیگدلی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده، آیسا ماهوتچی نیز گویندگی کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند را بر عهده دارد.


خلاصه کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند

دلیا اونز در کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند، داستان دختری به‌نام کیا کلارک را روایت می‌کند که به دختر مرداب شهرت دارد. کیا دختری باهوش است که سال‌ها در میان مرغان دریایی و روی ماسه‌های ساحل زندگی کرده است. اما ناگهان اتفاقی آرامش زندگی او را بر هم می‌زند. جسد چیس اندروز مردی برازنده و خوش قیافه در مرداب کشف می‌شود و محلی‌ها به کیا مظنون می‌شوند. در ادامه داستان اتفاقات غیر منتظره‌ای در انتظار دختر مرداب است. تصویرسازی‌های منحصر به فرد، داستان‌پردازی هنرمندانه، نثر روان و ترکیب عشق و معما را باید از ویژگی‌های منحصر به فرد این داستان دانست. همین امتیازات کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند را درصدر پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹  قرار داده است.

شنیدن کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند را به علاقمندان داستان‌های خارجی و جنایی، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند

کلانتر جکسون گفت: ورن، این پرونده هنوز جای کار داره، اما بعضی چیزها جور درنمیان. همسر چیس و کارکنانش هنوز نمی‌دونن اون فوت کرده.

دکتر ورن مورفی در جواب گفت:

- اد، من بهشون می‌گم.

- خیلی خوبه. ماشین من رو ببر. آمبولانس رو هم خبر کن تا بیاد جسد چیس رو ببره. اما درمورد این، با هیچ کسی صحبت نکن. من نمی‌خوام کسی از مردم روستا اینجا جمع بشن، و اگه تو این قضیه رو تعریف کنی، همه‌ی نقشه‌ها برملا می‌شه.

ورن قبل از این که تصمیم به رفتن بگیرد، چند دقیقه‌ای به جسد چیس خیره شد، گویی چیزی را از قلم انداخته بود. به عنوان یک پزشک، او مجبور بود تمام شرایط را بررسی کند.

اد به طرف بچه‌ها رفت و گفت: شما همین جا بمونید. دوست ندارم کسی توی شهر درباره این ماجرا صحبت کنه. در ضمن، دست یا پاهاتون رو توی جاهایی که گلیه، نگذارید تا ردپا یا دست کسی ثبت نشه.

بنجی گفت: باشه. شما فکر می‌کنید یه نفر چیس رو کشته؟درسته؟ چون هیچ ردپایی پیدا نکردید. شاید یه نفر اون رو اینجا رها کرده؟

- من همچین حرفی نزدم. این احتمالات قسمتی از کار پلیس‌هاست. حالا، توی دست و پا نیایید و هر چیزی که اینجا شنیدید، به بقیه نگید.

افسر جو پوردو، معاون کلانتر، یک مرد کوتاه قد با خط ریش‌های پهن، کمتر از پانزده دقیقه بعد، با ماشین گشت‌زنی در صحنه حاضر شد.

نظرات کاربران

Elnaz Eftekhar
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

چند نکته: گویندگی عالی، موسیقی زیرمتن بسیار عالی، ترجمه روان، جذابیت داستان: خطرناک(مراقب باشید، از زمانی که داستان شروع میشه، قطع کردن آن غیرممکن است.) نه تنها با یک داستان جذاب مواجه هستید، بلکه در لایه های زیرین داستان مفاهیم

- بیشتر
کاربر ۱۱۶۸۳۰۶
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

یک رمان ساده و روان. اگر کتابهای ساده رو دوست دارید که خیلی ذهنتون رو درگیر نکنه این کتاب خوبه و گویندگی اش هم خوبه. اما اگر به رمانهایی علاقه دارید که پیچیده و جذاب باشن این رمان ممکنه کسالت

- بیشتر
alefzed
۱۳۹۹/۰۸/۱۵

تا اواسط من رمان رو می‌کشیدم اما از اواسط به بعد داستان منو دنبال خودش می‌کشید!بذارین دقیق تر بررسیش کنیم: داستان:توصیفیات خیلی اضافی و خسته کننده اما گاهی لازم.از قلم نویسنده و زاویه دیدش کاملا متوجه میشی که تازه کاره و

- بیشتر
mahoo
۱۳۹۹/۰۲/۲۱

آهنگ زیر متن کمی آزاردهنده بود

فاطی نَکماندو/:
۱۴۰۱/۰۸/۱۱

عالی بود ...فقط آخرش متوجه نشدم شخصیت اصلی داستان مرتکب قتل شد یا شخص دیگه...اگه میدونید ممنون میشم بگید

کاربر ۳۸۶۰۱۷۵ محبوبه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰

من این کتاب رو خوندم، بسیار دوسش دارم، عاشق شخصیت ها هستم❣️

محمدرضا شاه حسینی
۱۳۹۸/۱۱/۲۳

من این کتاب رو پی دی اف خوندم و بعنوان یک کتاب روان ودوست داشتنی، خوشم اومد. به اندازه ای کخ برای کتابخونه ام، رفتم و فیزیکی اون رو هم خریدم.

A𝓭𝓮𝓯𝓮
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

رمانی زیبا در مورد دختری که مستقلانه در آغوش طبیعت با همه سختی ها بزرگ شده و درگیر حواشی دنیای امروز و ماجرای یک قتل می شود ... شخصیت و جزئیات زندگی دختر و عشق او به طبیعت و پسرِ داستان

- بیشتر
AS4438
۱۴۰۱/۱۲/۱۴

فوق العاده، احساسی، ودریک کلام عالی، دخترمرداب کتابیست که ازخواندنش پشیمان نمیشوید، گویندگی هم خوب بود.

اسما
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

موسیقی که همراه با گویندگی پخش می‌شود خیلی بلند است و مانع درک خوب مطلب می‌شود و احساس ناخوشایندی را منتقل می‌کند. متن داستان بسیار تخیلی و غیرواقعی است و از چند دقیقه اول کتاب ارزو می‌کردم زودتر تمام شود.

زمان

۱۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۰۰۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۰۰۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۱,۵۰۰
۵۰%
تومان