دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر باقر ساروخانی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر باقر ساروخانی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر باقر ساروخانی، اثر کریم فیضی، نگاه و بینش استاد جامعه‌شناسی، دکتر باقر ساروخانی را به زندگی بیان می‌کند. نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر باقر ساروخانی با صدای محمدحسن قائمی در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر باقر ساروخانی

گاهی اوقات چالش‌هایی که در زندگی برایمان پیش می‌آیند آنقدر زیاد هستند که توانی برای مقابله با آن‌ها در خودمان نمی‌بینیم. اما هر زمانی که موفق به حل یکی از مشکلات شویم، می‌توانیم بگوییم که به خوبی توانسته‌ایم از پس چالش‌ها بربیاییم. آن زمان که لبخندی از سر رضایت بر لب‌هایمان می‌نشیند متوجه می‌شویم که زندگی در حقیقت همین است. معنا و مفهومی به جز این ندارد. پایداری و استقامت کردن در برابر مشکلات و چالش‌ها و حل آن‌ها. این‌ها هستند که می‌توانند به زندگی ما معنا بدهند. در کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر باقر ساروخانی به زندگی از عینک دکتر ساروخانی نگاه می‌کنیم و با نظرات ایشان درباره‌ی زندگی آشنا می‌شویم. زندگی؛ چالش و اجتماع نامی است که برای این جلد از مجموعه‌ی زندگی و بس؛ دکتر باقر ساروخانی انتخاب کرده‌اند.  

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر باقر ساروخانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر باقر ساروخانی برای علاقه‌مندان به جامعه‌شناسی کتابی مفید است. 

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر باقر ساروخانی

ارزش زندگی و زیستن به چیست؟

من شخصا زندگی را چالش می‌بینم و پایداری. همت بلند دار که مردان روزگار، از همت بلند به جایی رسیده‌اند. ارزش زندگی به استفامت است. پیام قرآن هم همین است: فأستَقِم. استقامت و پایداری و پشتکار ارزش زندگی است. و به دست آوردن لذت‌های معنوی. زمانی که شما لذت معنوی کسب می‌کنید، دیگر انسان خاکی نیستید. یک انسان آسمانی هستید، یک انسان غریزی نیستید، یک انسان متعالی هستید. بنابراین ارزش زندگی تولید اندیشه و اثر و گفتگو با تاریخ و جهان سرمدی است. اینجاست که من به عنوان زمینی به یک انسان آسمانی تبدیل می‌شود. به همان نسبت که پیام من در دنیا تاثیرگذار است، و همان نسبت که کتاب و اثر من در زندگی انسان‌ها تغییر ایجاد می‎کند و مطلوبیت تولید می‌کند، به همان نسبت ارزشمند است. 

فهرست

  • مقدمه 
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۶,۵۰۰
تومان