دانلود کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن با صدای فاطمه فرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن اثر مارشا دایان آرنولد‎ ‎

دانلود و خرید کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن

معرفی کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن

کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن، داستانی شنیدنی و آموزنده از مارشا دایان آرنولد است. کودکان با شنیدن داستان باغچه‌ی آقای گورکن هم قصه‌ی قشنگی می‌شنوند و هم درباره‌ی کاشتن بذرهای مختلف می‌آموزند.

کتاب باغچه‌ی آقای گورکن را کوثر خدامی به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی این داستان را با صدای فاطمه فرجی و مهرانه امروانی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن

شاید بهترین راه برای آموزش دادن به بچه‌ها را بتوانیم آموزش غیر مستقیم بدانیم. در این صورت می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که بچه‌ها با خواندن یا شنیدن یک داستان بامزه، می‌توانند تمام چیزهایی را که می‌خواهیم به آن‌ها آموزش بدهیم و حتی فراتر از آن را هم بیاموزند. داستان باغچه‌ی آقای گورکن یک داستان بامزه است که درباره‌ی باغچه‌ای است که آقای گورکن می‌خواهد برای خودش درست کند. او کلی بذرهای مختلف گیاهان را جمع‌آوری کرده است و حالا زمانش رسیده تا آن‌ها را بکارد. حیوانات دیگر هم به کمک آقای گورکن می‌آیند تا سریع‌تر باغچه‌ی زیبا و رویایی او را درست کنند. 

کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

همه‌ی کودکان از شنیدن داستان زیبای باغچه‌ی آقای گورکن لذت می‌برند. اگر دوست دارید بچه‌ها را با نحوه‌ی ساختن یک باغچه‌ی زیبا آشنا کنید، کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن را به آن‌ها هدیه بدهید. 

بخشی از کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن

بذرها درست مثل خود گورکن، خیلی امیدوار کننده به نظر می‌رسیدند.

سنجاب قرمز پرسید: «با اون بذرها داری چیکار می‌کنی، گورکن؟»

گورکن جواب داد: «دارم برای کاشتن آمادشون می‌کنم . آخرای تابستون پارسال جمع‌شون کردم و کل پاییز و زمستون توی شیشه‌ها نگهشون داشتم و حالا می‌خوام یک باغچه‌ی عالی درست کنم.»

سنجاب قرمز یکم نزدیک‌تر شد و گفت: «اینا همشون با هم فرق دارند.»

«آره از همه نوع هستند. سبز و قهوه‌ای، تخت و گرد، ناهموار و صاف، موج‌دار و پیچ‌پیچی، یا صاف مثل موهای اطراف گردن و چونه‌ی من.»

«از کجا پیداشون کردی؟»

نظرات کاربران

عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۵

عالی

زمان

۹ دقیقه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان