دانلود کتاب صوتی پالایش فکر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پالایش فکر اثر اریک وال

دانلود و خرید کتاب صوتی پالایش فکر

معرفی کتاب صوتی پالایش فکر

کتاب صوتی پالایش فکر اثری از اریک وال است که با ترجمه امید گوهریان و عبدالله دهنادفر در اختیارتان قرار گرفته است. این کتاب قرار است نوع جدیدی از تفکر را به شما بیاموزد. تفکری که آغاز مسیر تغییر در زندگی شما است.

درباره کتاب صوتی پالایش فکر

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید خلاقیت فقط برای عده محدودی از مردم، مانند هنرمندان، نقاشان و نویسنده‌ها است؟ آیا فکر می‌کنید دیگر برای اینکه با بخش خلاق وجودتان ارتباط بگیرید، دیر شده است و بهتر است این کار را به همان شاعران و نقاشان واگذار کنیم و خودمان را با انجام همان کارهای روزمره معمولی و خسته کننده، سرگرم کنیم؟ آیا فکر می‌کنید خلاقیت مانند یک چشمه است که می‌خشکد و استفاده دوباره از آن دیگر امکان‌پذیر نیست؟ اگر چنین است، کتاب صوتی پالایش فکر را حتما گوش کنید. 

اریک وال، که خودش هنرمند و کارآفرین است، با کمک این اثر به شما کمک می‌کند تا ابتدا این طرز تفکر را در خودتان تغییر دهید و سپس به سراغ خلاقیت بروید. در حقیقت او قرار است به شما کمک کند تا تفکر خلاقانه را جایگزین تفکر محدود کننده کنید؛ تفکری که مرزهای ذهنی شما را باز می‌کند و اجازه می‌دهد آن میزان خلاقیت نبوغ‌آمیزی که در وجودتان قرار گرفته است، راهش را به بیرون پیدا کند. پس در گام اول، باید با این تفکر که خلاقیت فقط محدود به آدم‌های خاصی است، خداحافظی کرد. اما او چه روشی را برای این کار پیشنهاد می‌کند؟

روشی که کتاب صوتی پالایش فکر پیشنهاد می‌کند، روش برقرار کردن ارتباط دوباره با خود است. به این ترتیب می‌توانید اولین گام را بردارید. در ادامه یاد می‌گیرید، چگونه کارهایی را که از نظرتان کسل کننده و یکنواخت هستند، به کارهای نشاط آور ترکیب کنید و در نهایت یک خروجی خلاقانه داشته باشید. کاری که انجام دادنش به شما حس لذت بدهد و علاوه بر این، کمک کند تا مسیر زندگی خود را هم تغییر دهید.  

نتیاج چنین تغییری در زندگی، بالا رفتن کیفیت کار است. شما می‌توانید احساس رضایتی را که از کار کسب می‌کنید افزایش دهید و در مسیری قدم بگذارید و پیشرفت کنید که یک عمر در آرزو یا حسرت رسیدن به آن گذشته است. 

کتاب صوتی پالایش فکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

پالایش فکر را به تمام کسانی که دوست دارند خلاقیت را در زندگی خود به یک اصل اساسی تبدیل کنند، پیشنهاد می‌کنیم. این اثر به شما می‌آموزد چگونه تفکری را که مرز و محدوده‌ای نمی‌شناسد، جایگزین تفکری کنید که ایجاد کننده محدودیت است و به این ترتیب می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید. 

درباره اریک وال

اریک سی. وال (Eric wahl) یک هنرمند، نویسنده، سخنران انگیزشی و کارآفرین ساکن سی دیگو است. او نقاشی دیواری می‌کشد و موسس گروهی به نام Wahl است. کار این گروه مشاوره دادن به شرکت‌ها است. اریک وال تا به حال در همایش‌های بسیاری حضور داشته است و برای شرکت‌ها و موسسات بسیاری از جمله مایکروسافت، دیزنی، NBC و هوندا سخنرانی کرده است. وال در طول سخنرانی‌های خود نقاشی‌هایی از متفکران، رهبران و شمایل‌های فرهنگی مانند مایکل جردن، استیو جابز و بونو می‌سازد.

نظرات کاربران

علیرضا صمدیان
۱۴۰۰/۰۴/۰۴

کتاب بسیار مفیدی هست توصیه میکنم گوش بدید.حتما.

زمان

۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۸۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۸۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰۲,۷۰۰
تومان