دانلود کتاب صوتی شهری مثل همه شهرها با صدای نگار اسماعیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهری مثل همه شهرها اثر سی مایکل کک

دانلود و خرید کتاب صوتی شهری مثل همه شهرها

معرفی کتاب صوتی شهری مثل همه شهرها

شهری مثل همه شهرها داستانی از سی مایکل کک، نویسنده معاصر امریکایی است که با ترجمه سحر مرعشی و صدای نگار اسماعیلی می‌شنوید. این داستان در ژانر داستان برق آسا (flash fiction) قرار می گیرد.

داستان برق‌آسا یا فلش فیکشن اصطلاحی است که گردآورندگان مجموعه‌ای به همین نام برای نوعی از داستان بسیار کوتاه ابداع کرده‌اند؛ فلش فیکشن داستانی که حجمش از ۲۵۰ کلمه تا ۷۵۰ کلمه متغیر است. در واقع در این قالب داستان نویسی، نویسنده به دنبال کشفی ضربه‌زننده و غافلگیر کننده و وارد کردن شوکی به خواننده است.

شنیدن داستان شهری مثل همه شهرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به داستان های کوتاه مخاطبان این داستان‌اند.

بخشی از کتاب شهری مثل همه شهرها

اوایل مت دریسکول صرفاً بنده‌ی عادت‌هایش بود، اما چیزی نگذشته‌ برده‌ی آن شد. صبح‌ها تا اداره قدم می‌زد و غروب هم که می‌شد تا خانه پیاده می‌آمد. هر روز از همان مسیر رد می‌شد و به همان آدم‌های همیشگی برمی‌خورد؛ زنی که لب‌های اندوهگینش را پشت انبوه رژلب صورتی قایم می‌کرد، کشتی‌گیر سومو با پیراهن و کراوات، سیاه‌پوستی که روی زمین افتاده و گدایی می‌کرد و با لنگ کج و معوجش در پیاده‌روی باریک سد راه دیگران می‌شد. هرکدام اگر هم متوجه مت می‌شد – که زمانی بر و رویی داشت اما حالا کرک و پرش ریخته‌ بود و مثل دستمالی کهنه دیگر کسی چندان محلش نمی‌گذاشت- چیزی به روی خود نمی‌آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان