دانلود کتاب صوتی پنج‌ ستاره با صدای احسان اطهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پنج‌ ستاره اثر کارمین گالو

دانلود و خرید کتاب صوتی پنج‌ ستاره

نویسنده:کارمین گالو
امتیاز:
۴.۵از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پنج‌ ستاره

کتاب صوتی پنج ستاره نوشته کارمین گالو است. در عصر رسانه‌های اجتماعی و فن‌آوری‌های پیشرفته که مدیران و کارآفرینان فرصتی شگرف یافته‌اند، ناچارند با افزایش مهارت در فنِ برقراری ارتباط، با قدرت و سرعتی بیش از پیش، به طرح ایده‌ها و حرکت به سوی اهداف‌شان بپردازند. معنای دیگر این کلام این است که همه ما ناچاریم در فنِ برقراری ارتباط چیره‌دست شویم این کتاب شما را در این مسیر همراهی می‌کند.

درباره کتاب پنج ستاره

نشریه «ره‌آورد مدیریت» در سال ۱۳۹۵ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد. در هر شماره چکیده چندین کتاب روز مدیریت به همراه یادداشت اختصاصی بزرگ‌ترین نویسندگان مدیریت و کسب‌وکار مانند ست گادین، سایمون سینک و هنری مینتزبرگ منتشر می‌شود. در حال حاضر نشریه «ره‌آورد مدیریت» با تیراژ ۱۰۰۰۰ نسخه یکی از محبوب‌ترین نشریه‌های مدیریت کشور است.

مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند به اهمیت نحوه صحیح برقراری ارتباطات سازمانی پی ببرید و با بزرگان این حوزه و اسرار موفقیت آن‌ها آشنا شوید. این کتاب شما را به چالشی بزرگ دعوت می‌کند و آن رشد ارتباطات سازمانی از طریق هنر ترغیب و قصه‌گویی است.

شنیدن کتاب پنج ستاره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رشد شخصی و کسانی که دوست دارند اعتماد به نفسشان بیشتر شود پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پنج ستاره 

- هم‌دلی (پاتوس): برقراری ارتباط عاطفی و احساسی بین شما و مخاطبان، جزئی جدانشدنی از هنر ترغیب است. به نظر ارسطو، در نبودِ احساس و عاطفه، عوامل دیگر، محلی از اعراب ندارند. تمام سخنرانی‌های فوق‌العادهٔ تاریخ، از عنصر احساس بهره‌مند بوده‌اند و احساسات مخاطب را هدف قرارداده‌اند و با تسخیر قلب مخاطب، مغز او را به‌خود جلب و جذب کرده‌اند. عواطف، برخلاف واقعیت‌ها، به‌تنهایی می‌توانند منشأ حرکت باشند. اثربخش‌ترین ابزارِ انسان برای غلبه بر هوشِ ماشین، توسل به عواطف است که بدون آن، ترغیب، برانگیختن، الهام‌بخشی و ارتباط دشوار خواهد بود. واقعیت‌ها، آدمی را برای چشم دوختن به آسمان برنمی‌انگیزند؛ اما عواطف چرا. واقعیت‌ها به آدمی برای یافتن راه‌حل‌های نوآورانه برای مشکلاتِ چالش‌برانگیز قوت قلب نمی‌دهند؛ اما عواطف چرا. «هم‌دلی» کلید فتح آینده است. احساس، توجه ما را جلب می‌کند و خاطرات عاطفی همواره در یادها می‌مانند.

هم‌چنین ارسطو معتقد بود که مخاطبین تنها زمانی یک گوینده را سزاوارِ اعتماد می‌یابند که سه خصلت را در وی ببینند: خِرَد، فضیلت و حُسن نیت؛ وی بر آن بود که عنان تصمیمات ما باید در دستان احساسات باشد؛ لکن تا زمانی که احساساتِ مناسب و مقتضی را تجربه می‌کنیم. خطابهٔ شورانگیز «رؤیایی دارم» که مارتین لوتر کینگ در پای بنای یادبود آبراهام لینکلن در ۱۹۶۳ ایراد کرد، به ملاحتِ هر چه تمام‌تر، این شواهد سه‌گانهٔ بلاغی را درهم‌آمیخته بود. این خطابه، بدون تمسّک به بارگاه احساسات و عواطف-احساس خشم و انزجار از وضع موجود و امید به آینده‌ای روشن‌تر- بی‌شک از عرش به فرش درمی‌غلتید و هرگز در جایگاهِ یکی از تابناک‌ترین خطابه‌های قرن بیستم نمی‌ایستاد.

ژنرال‌ها در میدان جنگ و رهبران بزرگ در کسب‌وکار، دیدِ روشنی دارند و به افراد نشان می‌دهند که چه‌گونه با ایفای نقشِ خود، به موفقیّت گروه کمک می‌کنند. در ارتش ایالات متحده امریکا، مهارت‌های ارتباطی اهمیتی به‌سزا دارد و تاوان ضعف در آن، قسر در رفتن آدم بدها است؛ تاوانش شکست عملیّات‌ها است؛ تاوانش مرگ است. 

نظرات کاربران

نازنین
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

اینکه شیوه برخورد بزرگترین کمپانی‌ها رو با چالشهایی که در پیش داشتن تو این کتاب ذکر شده خیلی عالیه ممنون

گلی وزیری
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

مطالب بسیار جالب و جذاب در کنار ترجمه روان و صدای گرم گوینده یک ترکیب عالی و فاخر ایجاد کرده.

mtmaker
۱۴۰۱/۰۵/۱۵

این کتاب تمرکزش روی این کلمه هست: ترغیب و همدلی مهم ترین اصل رهبری و موفقیت، یادگیری فن ترغیب کردنه افراده

شایان د
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

چه جالب که نویسنده کتاب یادداشت اختصاصی گذاشته برای نشریه خیلی عالیه این کتاب

arsham-phd
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

به نظر عمیق و دقیق میاد ولی برای هر کسی متفاوت هست

موسوی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳

برای من که اصلا کقت کتاب خوندن ندارم و با کلی چالش مواجه هستم بهترین انتخاب بود نوع خلاصه شدن کتاب جوری بود که اصلا متوجه نشدم این چکیده کتابه و نه کل کتاب

حسین
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

یک کتاب عالی با موضوع رهبری

صحرا
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

ثروت واقعی کشور در زیر زمین نیست بلکه در استعداد افرادیست که بعد از آخرین قطره نفت کشور را رهبری می‌کنند.

رضوی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

"ترغیب کردن هم هنر است هم علم" کتاب فوق‌العاده‌، ترجمه و صدای عالی

k1toys.com
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

درود بیکران خداوند بر همه..... کتاب واقعا ابتدایی بود شادی و سلامتی و روزی فراوان بدرقه راه زندگیتان 🙏🏼🙏🏼

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان