لوگو طاقچه
چالش کتابخوانی طاقچه در سال ۱۳۹۸

چالش کتاب‌خوانی ۱۳۹۸

13,694 بازدید

یکی از لذت‌های کتابخوانی، پیدا کردن کتابِ مناسب برای خواندن است. گشت زدن در بین کتاب‌ها، خواندنِ پشت جلد و نمونه‌ی کتاب‌ها، مشورت گرفتن از دوستان و… راه‌هایی است که معمولا برای پیدا کردن کتابِ مناسب انتخاب می‌کنیم. در یادداشت‌ «۶ نکته برای خرید کتاب مناسب» و «چطور در خرید کتاب ترجمه‌ی بهتر را انتخاب کنیم؟»‌ این موارد را به صورت مفصل توضیح دادیم. اما گاهی دوست داریم کتابی را بدونِ روش‌های رایج و معمول انتخاب کنیم. کتابی که ممکن است فقط از عنوانش خوشمان آمده باشد یا از ژانری باشد که هرگز سراغش نرفته‌ایم و یا حتی کتابی که دستِ کسی در مترو دیده‌ایم. گاهی این کتاب‌ها فرصتی هستند برای آشنا شدن با دنیای تازه و جدید. به همین دلیل چالش کتاب‌خوانی طاقچه را طراحی کردیم تا فرصت و بهانه‌ای باشد برای پیدا کردن کتاب‌های جدید.

چالش کتاب‌خوانی طاقچه در سال ۱۳۹۸

سال جدید فرصت خوبی است برای تغییر و تجربه کردنِ دنیاهای تازه. به همین دلیل می‌خواهیم شما را به یک چالش کتاب‌خوانی دعوت کنیم. در این چالش دوازده پیشنهاد برای کتاب‌خوانی در سال ۹۸ آماده کرده‌ایم. هر وقت که دوست داشتید تنوعی به کتاب‌خواندنتان بدهید، سری به این لیست بزنید و یکی از چالش‌هایش را انتخاب کنید. اگر دوست داشتید، این چالش را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. می‌توانید مراحلِ کامل کردنِ چالش را با هشتگ #چالش_۹۸_طاقچه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

چالش کتاب‌خوانی طاقچه در سال ۱۳۹۸

چالش کتاب‌خوانی ۱۳۹۸

فایل با کیفیت چالش را می‌توانید از اینجا دانلود کنید

امیدوارم از این چالش لذت ببرید و سالی پر از کتاب‌های خواندنی را شروع کنید. اگر دوست داشتید کتاب‌هایی با موضوع‌های متنوع بخوانید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، سری به قسمت «پیشنهادهایی برای خواندن» بزنید. کتاب‌هایی خوبی در این قسمت معرفی کرده‌‌ایم.

فکر می‌کنید چند تا از پیشنهادهای این چالش را در سال ۹۸ می‌توانید انجام دهید؟  

13,694 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
21 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه