بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست! | طاقچه
کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست! اثر استفان لبوسییر

بریده‌هایی از کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست!

۳٫۷
(۴۵)
ما می‌خواهیم به همه چیز در لحظه برسیم ولی خداوند هیچ وقت طبق زمان بندی ما کار نمی‌کند. اوست که می‌داند ما چه مقدار نیاز به زمان‌داریم که فکر کنیم تا برای عشق و رابطهٔ واقعی مورد نیازمان آماده شویم. ممکن است صبور بودن سخت باشد اما بی‌صبری شما می‌تواند خطرساز شود. بهتر است تسلیم روش و سیستم خدا برای انجام کارها شویم و هرچه سعی کنیم بیشتر با آن بجنگیم، خودمان را عقب می‌اندازیم.
اِف خِ
((عشق بردبار و صبور است؛ عشق حسد نمی‌ورزد، عشق فخر نمی‌فروشد و کبر و غرور ندارد. رفتار ناشایستی ندارد و نفع خود را نمی‌جوید؛ به آسانی خشمگین نمی‌شود و کینه به دل نمی‌گیرد؛ عشق از بدی مسرور نمی‌شود، اما با حقیقت شادی می‌کند. عشق با همه چیز مدارا می‌کند، همواره ایمان دارد، همیشه امیدوار است و در همه حال پایداری می‌کند.))
اِف خِ
عشق واقعی آسیب‌پذیری ما را می‌طلبد.
minerva
((به جای اینکه همیشه خواسته‌هایتان را از خدا بخواهید، از او بخواهید که برای نعمت و برکاتی که برای شما در نظر گرفته، شما را آماده کند.))
𝘒𝘪𝘮𝘪𝘢
شما می‌توانید سریعاً در همان ابتدا توجه مردی را به خود جلب کنید اما اگر احترام او را جلب نکنید، رابطهٔ خوبی را نخواهید داشت.
𝘒𝘪𝘮𝘪𝘢
همیشه به یاد داشته باشید که علاقه نشان دادن به یک مرد با به دنبال او راه افتادن یکی نیست.
rzvmn
بدانید که مردم همیشه در مورد سختی‌های زندگی‌شان صادقانه رفتار نمی‌کنند آن‌ها پیش شما ادعا می‌کنند که همه‌چیز خوب است ولی در باطن، چیزهای منفی سراسر رابطه‌شان را فراگرفته است.
𝘒𝘪𝘮𝘪𝘢
درست است خدا می‌تواند دقیقاً همان چیزی که خواستید را به شما بدهد، اما همان‌طور که قبلاً گفتیم خواسته‌هایتان ممکن است تغییر کند پس بهتر است سرنوشت خود را به دست خداوند بسپارید و نعمت‌های خدا را محدود نکنید.
کاربر ۴۹۹۲۰۰۰
نعمت‌هایی که خداوند برای شما در نظر دارد هیچ‌گاه از بین نمی‌رود. در مسیری که خداوند به شما گفته قدم بردارید تا آن نعمت‌هایی را که منتظر شما هستند دریافت کنید.
𝑵𝒊𝒍𝒐𝒖𝒇𝒂𝒓 𝑩𝒂𝒌𝒉𝒕𝒊𝒂𝒓𝒊
خواسته‌هایی که ما در زندگی داریم تحت تأثیر دیگران است و از ذهن ما نشأت می‌گیرد، اما نیازهای ما از قلبمان نشأت گرفته
آیدا فرهنگ

حجم

۳۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۳۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۹,۱۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد