بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب یک سال با نظم | طاقچه
کتاب یک سال با نظم اثر مارتین میدوز

بریده‌هایی از کتاب یک سال با نظم

امتیاز:
۳.۸از ۳۷ رأی
۳٫۸
(۳۷)
امروز می‌خواهم یک قانون ساده را به شما بگویم و بخواهم آن را در طول زندگی خود به‌خاطر داشته باشید؛ هرگاه به خودتان گفتید که «از فردا شروع خواهم کرد»، هرکار دیگری که مشغول انجام دادن آن هستید را متوقف کنید و کار اصلی را از همان لحظه شروع کنید.
Old Oak
شما همیشه باید کاری را انجام دهید که فکر می‌کنید قادر به انجامش نیستید.
مجتبی
زندگی آسان است اگر آن را به‌سختی به‌دست آورید. اگر سعی کنید به آسانی زندگی کنید، زندگی دشوار می‌شود.
Mina
هربار که مجبور شدید بین یک تصمیم سخت اما منطبق با نظم و یک تصمیم آسان اما بدون درنظر گرفتن عواقب، یکی را انتخاب کنید، یادتان باشد که این تصمیم نتیجه‌ای فراتر از آن‌چه فکر می‌کنید در زندگی‌تان خواهد گذاشت. تصمیم لحظه‌ای می‌تواند (و خواهد توانست) بارها و بارها مسیر زندگی‌تان را در آینده تغییر دهد.
Mina
انسانی که در ده‌سال آینده به آن تبدیل می‌شوید شباهت زیادی با شخصیت کنونیِ شما ندارد، اما آن انسان همچنان خودِ شما هستید. این به شما بستگی دارد که با توجه به تصمیمات کنونی، هنگامی که در ده‌سال آینده به گذشته‌تان می‌نگرید از اینکه برای این روزها نگران بودید و دلسوزی به خرج دادید خوشحال هستید، یا اینکه خود را فردی خودخواه می‌بینید که به‌خاطر خوشی‌های زودگذر و لحظه‌ای آینده‌اش را نابود کرده است.
جو مارچ
آیا مایلید بیش از اندازه بخوابید و به سختی خود را به سرکار برسانید، یا ساعت ۵ صبح بیدار شوید و قبل از رفتن به کار اصلی‌تان، کارهای جانبی‌تان را هم انجام دهید؟
Gisoo
افراد موفق مشکلات کمتری ندارند، بلکه عزم خود را جزم کرده‌اند تا هیچ‌چیز جلودارشان نشود.
محمد
نظم و انضباط در زندگی شخصی به‌معنای سخت زندگی کردن به روشی دشوار است؛ یعنی مقاومت دربرابر وسوسه‌ها و لحظات لذت‌بخش زودگذر به‌منظور به‌دست آوردن نتیجه و آینده‌ای بهتر. به یقین دوری از ناملایمات یا فاصله گرفتن از دشواری‌ها کار آسانی‌ست، اما در پایان چیزی جز خوشی‌های زودگذر که به قیمت از دست رفتن آینده تمام شده‌اند، نصیبتان نمی‌گردد؛ که می‌توانست با انتخابی بهتر این‌گونه نباشد. فردی بی‌اراده را درنظر بگیرید که هنگام مواجهه با هرچالشی بلافاصله از آن شانه‌خالی می‌کند. چنین فردی که اولویت ابتدایی‌اش راحتی در زندگی است چگونه می‌تواند دستاوردهای بزرگ و کارآمدی در زندگی داشته باشد؟
smoothybook
قضاوت خود اعتماد کنید و برای خودتان فکر کنید. بهتر است از انتخاب‌های خودتان رنج ببرید تا اینکه زندگی‌تان را تنها به دلیل اینکه بدون هیچ استدلالی از دیگران پیروی کرده‌اید هدر دهید.
مریم عبداللهی
تحت‌سلطه گرفتن احساسات و افکار خیلی باارزش‌تر از هرخوشی زودگذری‌ست که خودتان را از آن محروم می‌کنید.
Old Oak

حجم

۵۹۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶۹ صفحه

حجم

۵۹۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶۹ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
۲۴,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد