بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نوازندگان به نام پیانو | طاقچه
کتاب نوازندگان به نام پیانو اثر نیکو  زهادی

بریده‌هایی از کتاب نوازندگان به نام پیانو

نویسنده:نیکو زهادی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأی
۳٫۰
(۴)
موسیقی فریبرز لا‌چینی پلی بین موسیقی ایرانی و اروپایی است. مارک نورتهام در مجله موسیقی فیلم درباره او نوشته است: "موسیقی فریبرز لا‌چینی آوای منحصربه‌فردی دارد که احساسات فیلم را منتقل و کامل می‌کند. او به طرز خاصی موسیقی فیلم می‌سازد که من به ندرت در این صنعت دیده‌ام. "
🌸📚💖Shamim💖📚🌸
موسیقی کلایدرمن همانند پلی موسیقی پاپ را به موسیقی کلاسیک پیوند زده، گرایش و درک موسیقی کلاسیک به ویژه موسیقی سازی را برای مردم دنیا آسان تر نموده است. در کتاب رکوردهای جهانی گینس، از وی به عنوان " موفق‌ترین نوازنده پیانو در سراسر دنیا" نام برده شده‌است. کلایدرمن یکی از پرکارترین پیانیست‌های پاپ و کلاسیک است. مجموعه آثار ضبط شده‌ی وی، کلکسیون بی نظیری از محبوب‌ترین ملودی‌های دنیا با اجرای پیانو و ارکستر کلاسیک - پاپ است.
🌸📚💖Shamim💖📚🌸
لا‌چینی در مورد ساخت پاییز طلا‌یی گفت: حدود ۲۶ سال پیش که در پاریس زندگی می‌کردم تحت تاثیر موسیقی روز دنیا و موسیقی خودمان این آلبوم را ساختم. "سعی کردم موسیقی‌ای بنویسم که ایرانی‌ها را به دیگران معرفی کنم. "
🌸📚💖Shamim💖📚🌸
در طول فصل عید پاک، روبرت نوازندگی نیکولو پاگانینی را در فرانکفورت شنید. در ژوئیه در نامه‌ای به مادرش نوشت «تمام زندگی من در کشمکش میان نظم و نثر است، یا بهتر است بگوییم کشمکش میان حقوق و موسیقی».
🌸📚💖Shamim💖📚🌸

حجم

۱۳۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۱۳۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد