بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چرا نمی توانیم لاغر شویم یا لاغر بمانیم؟ | طاقچه
کتاب چرا نمی توانیم لاغر شویم یا لاغر بمانیم؟ اثر جیسون لیلیس

بریده‌هایی از کتاب چرا نمی توانیم لاغر شویم یا لاغر بمانیم؟

۲٫۱
(۱۰)
احساس یا طرز فکری که دارید- دوست ندارید، غذا خوردن می‌تواند آرامش یا آسایش فراهم کند. به این پدیده، گاه خوردنِ متأثر از هیجان (هیجانی) می‌گویند. آیا تا به حال شده که وقتی احساس می‌کنید استرس دارید، سمت غذا بروید؟
روژین
برای بسیاری از افراد، کاهش وزن نوعی تلهٔ اصلاحم کن است: اگر وزن کم کنم، اعتماد به نفسم زیاد خواهد شد (دوست‌داشتنی، جذابتر، باکفایت‌تر، قوی‌تر ... خواهم شد). شک‌ها و ترس‌هایم کمتر خواهند شد و از خودم کمتر ایراد می‌گیرم (خجالت نخواهم کشید، خودم را خیلی سرزنش نخواهم کرد، ...)، و نظایر اینها
روژین
اشکالی ندارد که به وزنِ سالمی برسید و آن را حفظ کنید. در واقع، برای اینکه از خودتان مراقبت کنید و زندگیِ سرزنده‌تر و سالم‌تری داشته باشید روشِ فوق‌العاده‌ای‌ست. اما وقتی کاهش وزن در این باره است که عیبی را در درونِ خود اصلاح کنید، به روش ناموفقی تبدیل خواهد شد.
safa
غذا وسیله‌ای‌ست برای رسیدن به هدف. غذا به ما انرژی می‌دهد و انرژی، این امکان را فراهم می‌کند که به کارهای خود برسیم. اما گاه به جایگزینی برای زیستن تبدیل می‌شود
safa
زندگی در این است که با چالش‌های مختلف رو به رو شوید، پستی و بلندی‌ها را تجربه کنید، شکست بخورید، و موفق شوید.
روژین
زندگیْ در زیستن، فعالیت کردن، و تجربه نمودن است.
روژین
همچنین، تبلیغاتِ بسیار زیادی می‌گویند اگر فقط محصولِ آنها را بخرید می‌توانید جوان، زیبا، و ثروتمند باشید، همهْ شما را دوست خواهند داشت، و زندگی‌تان عالی خواهد شد. با این اوصاف، طبیعی‌ست که تصور کنید کاهش وزن می‌تواند کمک کند تا برخی از افکارِ خود را اصلاح نمایید.
روژین
زندگیْ در زیستن، فعالیت کردن، و تجربه نمودن است. زندگی در این است که با چالش‌های مختلف رو به رو شوید، پستی و بلندی‌ها را تجربه کنید، شکست بخورید، و موفق شوید.
safa
همچنین، ببینید برای اینکه ارزش‌های خود را در زندگیِ روزمره دنبال کنید- صرف نظر از میزان وزنتان- بهترین راه چیست.
safa
اگر فراتر از افکار و احساساتِ خود هستید شاید لزومی ندارد که طرز خاصی باشند تا آن‌گونه که می‌خواهید زندگی کنید. شاید نیازی نباشد که اصلاح شوند تا اصولاً آدم موجه و خوبی باشید.
روژین

حجم

۲۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد