بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی ات را مرتب کن! | طاقچه
کتاب زندگی ات را مرتب کن! اثر اولیویا تلفورد

بریده‌هایی از کتاب زندگی ات را مرتب کن!

۳٫۳
(۲۰)
اگر نمی‌خواهید متوسط باشید، نباید مانند فردی متوسط زندگی کنید.
isaharshams
نظم و انضباط، موفقیت به همراه می‌آورد.
isaharshams
هر چیزی در خانهٔ شما وجود دارد که احساس می‌کنید کنترلی روی آن ندارید یک درهم ریختگی محسوب می‌شود.
isaharshams
تعیین هدف فرآیندی قدرتمند است که به شما اجازه می‌دهد به آینده‌ای بهتر فکر کنید و به تبع آن انگیزهٔ سوق دادن شما به سمت دست‌یابی به هدف‌های‌تان را مهیا می‌کند. تعیین هدف به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید در زندگی به کدام سمت بروید. وقتی بدانید به کجا می‌خواهید بروید، می‌دانید تمرکزتان را روی چه چیزی حفظ کنید و از تلف کردن وقت‌تان روی فعالیت‌های بی‌فایده که شما را از انجام آن‌چه باید برای به انجام رساندن هدف‌های‌تان صورت گیرد منحرف می‌سازد، دست برمی‌دارید.
isaharshams
زمان منتظر هیچ کس نمی‌ماند و بنابراین ضروری‌ترین عنصر زمان، کاری است که انتخاب می‌کنید با آن انجام دهید. پس تعیین اهداف و قالب‌های زمانی که در آن به موفقیت می‌رسید یکی از مفیدترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید.
isaharshams
امروز گذشتن از کنار مغازه‌ای خالی غیرممکن است، مردم همواره در حال خرید چیز تازه‌ای هستند. چرا؟ به دلیل این‌که شرکت‌های بازاریابی، نوابغی را استخدام می‌کنند تا شرکت‌های تبلیغاتی اغواکننده‌ای را خلق کنند که ما را متقاعد کنند چیزی را بخریم که نیازی به آن نداریم.
isaharshams
می‌دانی، وقتی وسایل را در جاهای مختلف جا می‌دهی یا تمام چیزهای بدون استفاده‌ات را پنهان می‌کنی، آن‌ها هنوز هم فضایی غیرضروری را اشغال کرده‌اند، فقط به شکلی دیگر. وقتی صحبت از مرتب‌سازی می‌شود تمرکز شما باید روی یک چیز باشد؛ خارج کردن هر چیزی که لازم ندارید، از خانه.
isaharshams
هیچ چیز پیچیده‌ای در مورد مرتب‌سازی وجود ندارد. فرآیند ساده‌ای شامل خلاص شدن از دست چیزهایی در خانهٔ شما که به آن‌ها احتیاجی ندارید
isaharshams

حجم

۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد