بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بریدا | طاقچه
کتاب بریدا اثر پائولو کوئیلو

بریده‌هایی از کتاب بریدا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۳ رأی
۳٫۵
(۱۳)
گاهی جست‌وجو جالب‌تر از پیدا کردن است.»
Naarvanam
«معجزه برای افرادی اتفاق می‌افتد که به آن ایمان دارند.»
Naarvanam
«معجزه برای افرادی اتفاق می‌افتد که به آن ایمان دارند.»
Mozhgan Tn
«خدایا از تو می‌خواهم به من کمک کنی تا بفهمم اگر اتفاق خوبی در زندگی‌ام می‌افتد به این دلیل است که لایق آن هستم. از تو خواهش می‌کنم، مرا آن‌قدر قوی کن که در راه جست‌وجوی تو همانند قدیسان و روحانیان مصمم باشم و خسته نشوم. و برای اعتقاداتم بجنگم. آمین.»
Naarvanam
«یادت نرود که برای شناختن و فهمیدن هر مسئله‌ای، خودت را به درون آن هل بده.»
Naarvanam
«تو با راه واقعی خودت روبه‌رو شده‌ای. افراد کمی هستند که شجاعت این رویارویی را دارند چون همیشه به دنبال راحت‌ترین‌ها هستند و ترجیح می‌دهند راهی را دنبال کنند که متعلق به آن‌ها نیست. تو با شجاعت کامل به دنبال پذیرفتن موهبت‌ات رفتی. دخترم! به تو تبریک می‌گویم. تو در این راه موفق شدی.»
Naarvanam
به یاد داشته باش که از بین هزاران راه ارتباط با خدا، اگر اولین، دعا باشد قطعاً دومین راه، شادی و شعف است.»
Naarvanam
کاری را انجام بده که حتی با وجود شک‌ها و تردیدها به آن ایمان داری. یک ضرب‌المثل آلمانی در میان جادوگران رواج دارد که می‌گوید: «شیطان در جزئیات وجود دارد.» به یاد داشتن این ضرب‌المثل به تو کمک می‌کند که تصمیم غلط را به درست تغییر دهی.»
Naarvanam
همیشه به همه چیز شک داشته باش و از رخ ندادن آن بترس. چون در این صورت، تمام انرژی‌ات را روی آن می‌گذاری تا به بهترین نحو انجام شود. اما مواظب باش این ترس و شک، مانع از انجام کارت نشود.
Naarvanam
یک چیزی را قبل از شروع اولین درس باید به تو بگویم. وقتی راهت را برای عبور پیدا می‌کنی نباید بترسی. باید آن‌قدر شجاع باشی که از اشتباه کردن نترسی. ناامیدی‌ها، دلسردی‌ها، همه، چیزهایی هستند که خدا برای نشان دادن راه به‌کار می‌گیرد.»
Mozhgan Tn

حجم

۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد