بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب در جا زدن ممنوع | صفحه ۱۳ | طاقچه
کتاب در جا زدن ممنوع اثر جان مکسول

بریده‌هایی از کتاب در جا زدن ممنوع

نویسنده:جان مکسول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۲۱ رأی
۴٫۳
(۲۱)
وقتی دعا می‌کنیم؛ در واقع با خدا حرف می‌زنیم. وقتی اندیشمندانه سکوت می‌کنیم؛ در حال گوش‌کردن هستیم.
sss
می‌توانستم به آنان کمک کنم تا پی ببرند، حتی اگر مدیران ارشد کشورشان به آنان اهمیت نداده‌اند، خودشان می‌توانند به مدیرانی شایسته تبدیل شوند و به زندگی دیگران ارزش ببخشند.
sss
دو روز مهم در زندگی هر انسانی وجود دارد: روزی که متولد می‌شویم و روزی که پی می‌بریم برای چه منظوری متولد شده‌ایم.
sss
انسان‌های پیشرو و موفق در جهان در واقع افرادی هستند که فرصت‌های دلخواه‌شان را جست‌وجو می‌کنند و، اگر نتوانند چنین فرصت‌هایی را بیابند، خودشان آن‌ها را می‌سازند
sss
من بر این زمینه‌ها متمرکز می‌شوم: توانمندی‌ها سرشت ثبت‌کردن دستاوردها شور و اشتیاق تصمیم‌ها توصیه‌کردن حمایت‌کردن، منابع/ انسان‌ها راهکارها بازخورد تشویق دراین‌باره بیندیشید: در هر یک از این زمینه‌ها، کدام اقدام یا کمک ویژه را می‌توانید به انسانی پیشنهاد کنید که می‌خواهد از راهنمایی شما بهره ببرد.
کاربر ۲۱۶۸۹۰۱
اگر بکوشید رفتارتان را به‌خوبی مدیریت کنید؛ احساساتتان به‌طور طبیعی مدیریت و مهار خواهند شد.
Nazanin Ajloo
چگونه هدف و اشتیاق راستینتان را بیابید ”نخستین گام، به‌سوی تغییر و تحول، آگاهی است. دومین گام در این مسیر نیز پذیرش است.“ ناتنیل برندن
کاربر ۲۱۶۸۹۰۱
ویژگی‌های انسانی که رشد و پیشرفتی اتفاقی دارد ۱. برنامه‌ریزی می‌کند که از فردا دست‌به‌کار شود. ۲. منتظر می‌ماند تا فرصت رشد و پیشرفت فراهم شود. ۳. فقط از اشتباهاتش درس می‌گیرد. ۴. به خوش‌شانسی اعتقاد دارد. ۵. اغلب و به‌آسانی تسلیم می‌شود. ۶. در دام عادت‌های زیان‌بار اسیر می‌شود. ۷. بسیار حرف می‌زند. ۸. به شدت محافظه‌کار است و حاضر نیست خودش را به‌سختی اندازد یا احساس امنیتش را از دست بدهد. ۹. خودش را قربانی می‌پندارد. ۱۰. به استعدادش اهمیت می‌دهد. ۱۱. یادگیری او، پس از تمام‌شدن دوره‌ی تحصیلش، متوقف می‌شود.
کاربر ۲۱۶۸۹۰۱
۳. ترستان را ریشه‌یابی کنید و آن را از بین ببرید به‌تازگی مقاله‌ای را درباره‌ی ترس‌هایی خواندم که مانع می‌شوند انسان‌ها به موفقیت برسند. این پنج عامل در این زمینه عواملی مهم محسوب می‌شوند: ترس از شکست‌خوردن ترس از به‌خطرافتادن احساس امنیتمان در رویارویی با ناشناخته‌ها ترس از پیشرفت‌های مالی بی‌حدواندازه ترس از آنچه دیگران درباره‌ی ما می‌گویند یا می‌اندیشند ترس از این حقیقت که موفقیت ما ممکن است به جدایی ما از دوستان قدیمی‌مان منجر شود کدام‌یک از این ترس‌ها بیشتر در شما تأثیر می‌گذارد؟
شادی

حجم

۳۴۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

حجم

۳۴۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
۴۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۲
۱۳
صفحه بعد