بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پپ گواردیولا | طاقچه
کتاب پپ گواردیولا اثر گیلم بالاگه

بریده‌هایی از کتاب پپ گواردیولا

۴٫۷
(۲۸)
«وقتی تحسین و تکریم‌ها سرازیر بشن، وقتشه که بار و بندیل خودتو ببندی.»
Amirhossein Eslami
«وقتی ترس‌مونُ از باخت از دست بدیم، دیگه پیروز نمی‌شویم.»
BehRad
او مشتاق بود که بفهمد چطور کسی برای موفقیت گرسنگی می‌کشد و به‌طور سیری‌ناپذیری به‌دنبال پیروزی‌های موفقیت‌آمیز می‌رود. او معتقد است تیمی که همیشه پیروز می‌شود باید از شکست درس‌هایی بگیرد؛ درس‌هایی که فقط در باخت و شکست وجود دارند. پپ می‌خواهد بداند که شما چگونه با آن روبرو می‌شوید، سر الکس، چگونه ذهن خود را پاک می‌کنید، چگونه با شکست رابطه برقرار می‌کنید؟
somaye
در گذر زندگی بعضی اوقات احساس شکست‌ناپذیری می‌کنید که همین باعث ناامیدی و سقوط‌تان می‌شود، درست همان زمانی که فراموش می‌کنید سقوط هم جزیی از زندگی است.
Amirhossein Eslami
شما بالاخره یک روزی عصبانی می‌شوی.
BehRad
پپ فرهنگی را خلق کرد که در آن بازیکنان می‌دانند که اگر به سختی تلاش نکنند، نمی‌توانند در باشگاه باقی بمانند. باور کنید چنین چیزی به آسانی به‌دست نمی‌آید.
محمد صالحی زاده
در لاسیل ویژگی‌های شخصیتی او به‌طور دائم آشکار شدند و توسعه یافتند: خودساخته، مجذوب زیبایی‌های طبیعت و غرق در فوتبال. اما بالاتر از همه این‌ها، پپ ثابت کرد که یک شنونده بسیار عالی است، همچون یک اسفنج، دانش تمام افراد اطرافش را جذب می‌کند، مخصوصاً درس‌هایی که از بزرگ‌ترها یاد می‌گیرد.
🍃Moh3n
چه تیمش برنده شود و چه ببازد، پپ همیشه همان فرد بی‌ادعا و برازنده است.
معین کرمانی
مردم خاطرات کوتاهی در جهان فوتبال دارند.
BehRad
حقیقت این است که به جای اینکه پپ انتقال به برشا را به نوعی پس‌رفت در دورهٔ حرفه‌ای خود ببیند، آن را روشی برای شناساندن سبک جدید فوتبال و در نتیجه روش تقویت دانش فنی خود می‌دید.
Yas.sk

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۷,۵۰۰
۵۴,۲۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد