بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اعتماد به نفس | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اعتماد به نفس اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب اعتماد به نفس

۳٫۷
(۵۴)
وقتی فقط کارهایی را انجام می‌دهید که اطمینان دارید ازپس آن‌ها برمی‌آیید، و می‌توانید به خوبی انجامشان دهید. هیچ گاه به اعتماد به نفس واقعی نخواهید رسید.
Forest ♂️
اعتماد به نفس من منشأ این حقیقت است که می‌دانم اگر تصمیم بگیرم کاری را انجام دهم، حتما آن را انجام خواهم داد. من به خاطر باهوش بودنم، احساس اعتماد به نفس نمی‌کنم. اعتماد به نفس من برای این است که چنان چه برای انجام کاری نیاز به مهارت خاصی داشته باشم، مطالعه و جستجو خواهم کرد و هرچه لازم باشد، یاد خواهم گرفت
آلما
دلیل ترس شما این است که رویاهای بزرگی دارید و هرچه آرزوهایتان بزرگ تر باشد ترستان هم بزرگ تر خواهد بود. با وجود این که می‌ترسید دست به عمل بزنید و بعد اعتماد به نفسی که در وجودتان حس می‌کنید برخاسته از این حقیقت است: با این که می‌دانستید می‌ترسید، باز هم اجازه ندادید این ترس شما را از حرکت بازدارد.
NIA
هر نوع کمبود یا عدم داشتن اعتماد به نفسی که در وجودتان احساس می‌کنید، فقط یک توهم است. شما آفریدهٔ با شکوه و کامل خالقی مهربان و صاحب شعور هستید. شما بیش از آن چه تصور می‌کنید، مقتدر هستید. هر چه قدر بیشتر خودتان را دوست داشته باشید و از زندگی تان بیش تر لذت ببرید، آفرینندهٔ خود را نیز بیش تر به بزرگی و عظمت ستایش می‌کنید.
نوکر اهـ𖣔ــل‌بیتم:)
اعتماد به نفس حقیقی هیچ رابطه‌ای با آن چه که در زندگی بیرونی شما اتفاق می‌افتد، ندارد. منشأ اعتماد به نفس حقیقی شغل، درآمد، شهرت شما نیست. اعتماد به نفس واقعی، نتیجهٔ باور قلبی و درونی شما به توانایی هایتان است.
Forest ♂️
اگر صبر کنید تا به هدف‌های مشخص خود برسید و بعد احساس خوبی داشته باشید، واقعا در حق خود کم لطفی کرده اید. این همان عشق شرطی و مشروط به خویشتن است، به این معنا که: زمانی احساس خوبی خواهم داشت، که به اهداف خاصی برسم، اما تا آن موقع دوست دارم خودم را شکنجه دهم و به خودم «کم لطفی
__mohadeseh.b__
وقتی اعتماد به نفس خود را بر اساس آنچه که واقعاَ هستید، نه بر اساس موفقیت‌ها و یا شکست‌های خود بنا می‌کنید، چیزی را در خود به وجود می‌آورید که هیچ کس و هیچ چیز توانایی گرفتن آن را از شما نخواهند داشت.
Forest ♂️
هر چقدر انجام کاری را به تأخیر بیاندازید، چه کارشخصی تان باشد و چه شغلی، کمتر پیشرفت خواهید کرد و هر چه کمتر فعالیت کنید، بیش تر ترس به شما غلبه می‌کند و از اعتماد به نفس تان کاسته خواهد شد
کاربر ۱۸۹۶۶۲۸
اعتماد به نفس رفتاری یعنی، نه تنها برنامه‌ریزی کرده و شروع به تلاش می‌کنیم، بلکه در راه رسیدن به هدف خود، مداومت و پشتکار به خرج می‌دهیم.
__mohadeseh.b__
اولین قدم در راه تقویت اعتماد به نفس این است که وانمود نکنیم اعتماد به نفسمان از آن چه که حقیقت دارد خیلی بیشتر است.
Forest ♂️

حجم

۱۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان