بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پرسش‌های کوانتومی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب پرسش‌های کوانتومی اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب پرسش‌های کوانتومی

۴٫۰
(۲۲)
به یاد داشته باشید که شما فقط آن چیزهایی را خواهید یافت که در جست‌وجویشان هستید. بخواه تا به‌دست آوری. جست‌وجو کن تا بیابی
802
هر روز صبح از خود بپرسید «چه چیز در زندگی‌ام درخشان و باشکوه است؟»، «از چه خوشحال هستم؟»، «چه کسی را دوست دارم و چه کسی مرا دوست دارد؟»، «شکرگزار چه هستم؟»، «از چه هیجان زده هستم؟» و ببینید چه احساسی در شما ایجاد خواهد شد. اگر هر روز خود را با تمرکز بر چنین پرسش‌هایی آغاز کنید، احساسات ناشی از آن‌ها بر وجودتان حکم‌فرما خواهد شد و با داشتن چنین احساسات خوبی، هر اتفاقی که بیفتد، برای مثال اگر کسی به شما توهین کند یا رفتار ناشایستی با شما داشته باشد، به‌گونه‌ای کاملا متفاوت عمل خواهید کرد. این طور نیست؟ با پرسیدن روزانه و پیگیر این پرسش‌ها، دیری نخواهد پایید که چشمانتان بازتر خواهد شد و مغزتان آن‌ها را به گونه‌ای خودکار خواهد پرسید. به این ترتیب خود را با موفقیت آموخته خواهید کرد. پس این هدیهٔ کوچک ولی باارزش را به خود تقدیم کنید.
Âmin
هر گاه در هر موقعیتی احساس بدی به شما دست داد از خود بپرسید «می‌خواهم در این موقعیت چه احساسی داشته باشم؟» یا «دوست دارم احساس من اکنون چگونه باشد؟» فقط با پرسیدن این‌که می‌خواهید چه احساسی داشته باشید، مغزتان در اندیشهٔ آن احساس می‌افتد و به ایجاد آن متمایل می‌شود.
باران
شکل زندگی مرا نه رویدادهای زندگی، بلکه تعبیر و تفسیر یا ارزیابی من از این رویدادها تعیین می‌کند
یاس کبود
کانون توجه = واقعیت زندگی اگر می‌خواهید واقعیت زندگی‌تان را تغییر دهید، کانون توجه خود را تغییر دهید و اگر می‌خواهید کانون توجه خود را تغییر دهید، پرسش‌هایی را که معمولا از خود می‌کنید تغییر دهید. شاه‌کلید موفقیتی که به دنبالش هستید همین است.
کاربر ۸۴۱۳۴۸
اگر می‌خواهید واقعیت زندگی‌تان را تغییر دهید، کانون توجه خود را تغییر دهید و اگر می‌خواهید کانون توجه خود را تغییر دهید، پرسش‌هایی را که معمولا از خود می‌کنید تغییر دهید. شاه‌کلید موفقیتی که به دنبالش هستید همین است.
mehdiesmaeilinasab
اگر می‌خواهید واقعیت زندگی‌تان را تغییر دهید، کانون توجه خود را تغییر دهید و اگر می‌خواهید کانون توجه خود را تغییر دهید، پرسش‌هایی را که معمولا از خود می‌کنید تغییر دهید. شاه‌کلید موفقیتی که به دنبالش هستید همین است.
کاربر ۷۰۳۱۰۴
«چه کسی موفق شده است این کار را انجام دهد تا او را سرمشق قرار دهم؟
hema
باید تا می‌توانید پرسش‌های نیروبخش بکنید، زیرا آن‌چه کیفیت زندگی مردم را متفاوت می‌سازد این است که آیا آنان بیشتر پرسش‌های نیروبخش می‌کنند یا پرسش‌های تضعیف‌کننده.
جهانی
آلبرت اینشتین نیز کسی بود که همیشه پرسش‌های کوانتومی می‌کرد. آیا می‌دانید او چگونه به تئوری نسبیت رسید؟ این کشف علمی فقط به دلیل نابغه بودن اینشتین نبود، بلکه وی کاری انجام داد که ما هم قادر به انجام آنیم. او روزی در عین بی‌حوصلگی (آیا این احساس برایتان آشنا نیست؟) سر کلاس ریاضی نشسته بود. و او چه کرد؟ به ساعت دیواری نگاهی انداخت و وقتی نگاهش را به ساعت دوخته بود از خود چند پرسش کرد. در واقع او پنج پرسش کوانتومی کرد که می‌توان گفت این پرسش‌ها مسیر علم فیزیک را تغییر دا
جهانی

حجم

۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان