بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب گزینه ب | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب گزینه ب اثر شریل  سندبرگ

بریده‌هایی از کتاب گزینه ب

۴٫۱
(۶۰)
داستان‌های دیگری از انسان‌های دیگری در سراسر دنیا وجود دارد که زندگی‌شان پر از درد است. ریکاوری و بازیابی برای همه انسان‌ها از یک نقطه شروع نمی‌شود. جنگ، خشونت، و تبعیض جنسیتی سیستمی و نژادپرستی، زندگی مردم و جوامع را دچار تلفات وحشتناکی کرده است. حقیقت تلخ این است که سختی و دشواری به طور مساوی بین ما تقسیم نشده و اقلیت‌ها و انسان‌های محروم‌تر باید بیشتر بجنگند و غصه‌هایشان بیشتر است.
S
همه بارها و بارها به من گفته‌اند تنها نیستی و ما کنارت هستیم. همه ما به هم نیاز داریم اما در آخر تنها کسی که می‌تواند زندگیم را رو به جلو حرکت دهد، تنها کسی که می‌تواند یک زندگی جدید برای بچه‌هایم بسازد فقط خودم هستم.
nedsalehani
«زمانی که شما با یک تراژدی روبرو می‌شوید، متوجه می‌شوید که دیگر مثل سابق دیگران دورتان را احاطه نکرده‌اند بلکه دور و اطرافتان را حرف‌های کلیشه‌ایی پر می‌کند». نویسنده، تیم لارنس، می‌گوید: «قدرتمندانه‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید اقرار و اذعان است. باید بگوییم: دردت را می‌فهمم و کنارت می‌مانم».
jaVad
انعطاف‌پذیری منجر به شادی بیشتر، موفقیت بیشتر و سلامت بهتر می‌شود.
pegah
تِدِسکی و کالهونبه صورت کمی نرم‌تر (یا به عبارتی کمتر نیچه‌ای) می‌گویند: «من آسیب‌پذیرتر از چیزی هستم که فکر می‌کردم، اما قوی‌تر از چیزی هستم که تا به حال تصورش را می‌کردم».
nedsalehani
اذعان و تصدیق نعمت‌ها و رحمت‌های الهی به خودی خود یک موهبت است.
نعنا
نوشتن تجربیات مثبت آن هم فقط برای سه روز خلق و خوی مردم را بهتر می‌کند و برای سه ماه آنها را از مراجعه به مراکز درمانی بی نیاز می‌کند. ما قادریم تمام اتفاقات روزانه را درک کنیم، آنها را حس کنیم مثل حسی که یک نسیم خنک، یا گاز زدن سیب و خوشمزگی بی اندازه آن به همراه دارد.
saede
لاورن ویلیامز، کشیش کلیسایی در نیوجرسی، به ما گفت وقتی دچار افسردگی بوده و متوجه سرطان خواهرش نیز شده، گاهی با ناراحتی و خشم به خدا گفته: «چرا اجازه دادی این اتفاق بیفته؟» بعد با خودش فکر می‌کرده نباید دعا کنیم و بخواهیم خدا همه چیز را حل و فصل کند. خدا غول چراغ جادو نیست که هر وقت هر چیزی خواستیم سریعا برایمان برآورده کند. ایمان لاورون باعث شده بود به این باور برسد قرار نیست درد و رنج برای همیشه بماند. حتی در سیاه‌ترین و تاریک‌ترین و غم بارترین لحظات زندگی امید زنده است. همه این‌ها از ایمان نشات می‌گیرد... ایمان باعث می‌شود بدانید دیر یا زود این دوران هم خواهد گذشت.
nedsalehani
حتی بعد از عمیق‌ترین و وحشتناک‌ترین حوادث می‌توان با رسیدن به معنا و مفهومی عمیق‌تر و به دست آوردن لذت و شادی بیشتر در زندگی رشد کرد.
Mohammad Ali Zareian
«در مورد تمام نگرانی‌هات فکر کن، ولی با صدای بلند در موردش جار نزن".
monika

حجم

۳۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۳۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان