بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند) | طاقچه
کتاب ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند) اثر مسعود لعلی

بریده‌هایی از کتاب ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند)

نویسنده:مسعود لعلی
انتشارات:بهار سبز
امتیاز:
۴.۰از ۲۰ رأی
۴٫۰
(۲۰)
وقتی روزگار شما را در موقعیت‌های سخت قرار می‌دهد نگویید: «چرا من؟» بگویید: «نشانت می‌دهم!».
مستاجر
خود را به‌یادگیری مادام‌العمر متعهد کنید: بهترین ماندن، سخت‌تر از بهترین شدن است. در عصری زندگی می‌کنیم که شاید بزرگ‌ترین خصوصیت آن رشد پرشتاب دانش و تحولات تکنولوژیک است. باید از سرنوشت دایناسورها عبرت گرفت. آنان که نتوانند همپای زمانه رشد کنند و مرتب در حال به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات خود نباشند، فسیل خواهند شد.
مادربزرگ علی💝
نخستین کسی که باید به‌شما ایمان داشته باشد، خود شمایید.
مستاجر
آدم‌ها نیز تغییر می‌کنند
مستاجر
کسی تا حالا برنامه‌ای برای شکست خوردن، چاق شدن یا احمق بودن ننوشته! این چیزها وقتی اتفاق می‌افتد که شما برنامه‌ای نداشته باشید.
مستاجر
تقدیم به شهروندانی که فرق بین چراغ زرد و قرمز را می دانند. تقدیم به رانندگانی که می دانند دزدی به بالا رفتن از دیوار مردم محدود نمی شود و تجاوز به حریم دیگران در هنگام رانندگی مصداق دزدی و تجاوزگری است. تقدیم به رانندگان خود انضباطی که بین خطوط رانندگی می کنند و بدین ترتیب شعور و مدنیت جامعه ایرانی را به نمایش می گذارند. تقدیم به شهروندانی که می دانند رانندگی با سرعت غیرمجاز وسبقت غیرمجاز از مصادیق نفس پرستی و سبک زندگی خودخواهانه و خودپرستانه است. تقدیم به مومنانی که می دانند احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی قسمتی از زندگی مبتنی بر معنویت است.
مادربزرگ علی💝
رفتار انسان بیشتر از آنکه متأثر از واقعیت باشد، تحت نفوذ باورهاست
مستاجر
خانواده‌های خوشبخت دارای ۹ ویژگی مهم هستند
مستاجر
باید در تعریف معلولیت تجدید نظر کرد.
مستاجر
ما نیز گاهی در زندگی مرتکب این اشتباه می‌شویم.
مستاجر

حجم

۱۷۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۱۷۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
۱۹,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۵صفحه بعد