بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بازی های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان | طاقچه
کتاب بازی های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان اثر ب‍ارب‍ارا ش‍ر

بریده‌هایی از کتاب بازی های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان

۵٫۰
(۱)
ما برای اینکه بتوانیم تأثیرات مثبتی روی زندگی فرزندانمان داشته باشیم. زمان کوتاهی در اختیار داریم. وقتی فرزندان هنوز کوچک‌اند از تک‌تک لحظاتتان به درستی استفاده کنید. برای شست و شوی لباس‌ها و ظرف‌ها وقت دیگری اختصاص دهید و به تربیت و بازی با کودکانتان بپردازید.
کاربر ۱۱۷۸۹۲۶
ساختن قاب خاطرات سالانه در سال‌هایی که فرزندانم در حال بزرگ شدن بودند، در پایان هر سال، کلاژی با عکس‌های خانوادگی درست می‌کردم. در میان عکس‌هایی که در طول یک سال روی هم انباشته شده بودند، کندوکاو می‌کردم تا عکس‌های مناسب را پیدا کنم. انجام این کار، جالب و لذت‌بخش به نظر می‌رسید. من از میان عکس‌های انباشته شده در جعبۀ کفش، تصاویری را انتخاب می‌کردم که بیانگر جالب‌ترین رویدادها در آن سال بودند. با انجام این کار بر جنبه‌های مثبت آن سال تأکید می‌کردم، گرچه می‌دانستم که دوربین عکاسی به ندرت لحظات دشوار را به تصویر کشیده است. روش انجام کار
کاربر ۱۱۷۸۹۲۶
همیشه زمانی را به خود اختصاص دهید. حتی اگر این زمان، پنج دقیقه باشد، باز هم اشکالی ندارد. حتماً این وقت را برای خود در نظر بگیرید. این امر ناشی از خودخواهی نیست، بلکه بیانگر عزت‌نفس و احترام به خودتان است.
کاربر ۱۱۷۸۹۲۶
آدابی را برای شروع روز خود، در نظر بگیرید. هر روز را با تبسمی حقیقی و برخاسته از درون آغاز کنید
کاربر ۱۱۷۸۹۲۶
این بازی‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا بر خشم خود غلبه کنند، غمگین نباشند و تردید و دودلی را کنار بگذارند. این بازی‌ها حس همدردی را در کودکان شکوفا می‌سازند و به آنان یاد می‌دهند که چگونه روزهای خوب زندگی را با شادی و تندرستی بگذرانند. شواهد موجود نشان می‌دهد که وقتی کودکان بشاش‌تر و شادترند، احتمال بروز بیماری در آنان کاهش پیدا می‌کنند.
کاربر ۱۱۷۸۹۲۶

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد