بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نقشه گنج | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب نقشه گنج اثر حمید امامی

بریده‌هایی از کتاب نقشه گنج

نویسنده:حمید امامی
امتیاز:
۴.۷از ۷ رأی
۴٫۷
(۷)
سهراب سپهری نوشته بود:‌ «چشم‌ها را باید شست، جور دیگر باید دید.» ناپلئون هیل نوشته بود: «بیندیشید و ثروتمند شوید، بنویسید تا اتفاق بیفتد
کاربر ۴۸۱۴۴۷۴
در حال حاضر، ما می‌توانیم برای روزهای از دست‌رفته خود افسوس بخوریم، زانوی غم بغل بگیریم و به این ترتیب باقی‌مانده عمرمان را هم در غم و اندوه و حسرت بگذرانیم! اما شیوه‌ای دیگری هم وجود دارد: همین لحظه از جا برخیزیم. یک دوش بگیریم و جسم و روحمان را هم‌زمان از آلودگی‌ها پاک کنیم. آن‌گاه از لحظه اکنون تا پایان زندگی‌مان را به‌گونه‌ای زندگی کنیم که دوست داریم و شایسته ماست.
کاربر ۴۸۱۴۴۷۴
؛ من هرچه دقت می‌کنم، بیشتر درمی‌یابم که هیچ‌چیزی بیش از شما ندارم؛ اما شما درباره خودتان چگونه فکر می‌کنید؟ هم‌اکنون برخیزید و با «درس‌های گذشته» و استفاده از «قدرت حال» و «خلاقیت» تان فردایی بی‌نظیر برای خویش خلق کنید.
کاربر ۴۸۱۴۴۷۴
داشتن چرایی‌های قدرتمند در زندگی، توان مقابله با سختی‌ها را در ما تقویت می‌کند و گام‌های ما را تا رسیدن به قله مستحکم‌تر خواهد کرد؛ پس از خودتان بپرسید: ـ من چرا به‌دنیا آمده‌ام؟ ـ هدف پروردگارم از خلقت من چیست؟ ـ آیا تا به امروز تمام لحظه‌هایم را زندگی کرده‌ام؟ ـ چگونه می‌توانم از فرصت باقی‌مانده زندگی‌ام نهایت استفاده را ببرم؟ پاسخ درست به این پرسش‌ها آینده شما را خلق خواهد کرد؛ آن‌چنان که شایسته‌اش هستید.
کاربر ۴۸۱۴۴۷۴
اگر هدفمان در زندگی فقط پول‌دارشدن باشد، باید همیشه به دنبال آن بدویم و آرامشمان را برایش خرج کنیم. اگر به دنبال شهرت باشیم، باید همیشه برای کسبِ آن از آرامشمان صرف‌نظر کنیم؛ ولی اگر برای خودمان مأموریت خاصی تعریف کردیم و این مأموریت فراتر از پول، شهرت و کسب مقام باشد، بدین معنی است که از هدف‌هایمان فراتر رفته‌ایم و هر زمان از اهدافمان فراتر رویم بیش از خواسته‌هایمان به‌دست می‌آوریم. شما با انجام‌دادن مأموریتی که باعث ایجاد تغییر در زندگی مردم شود بر جهان تأثیر گذاشته‌اید و برای این تأثیرگذاری، عالم هستی دستمزدی فراتر از حد انتظار به شما پرداخت خواهد کرد. اگر زندگی انسان‌های تأثیرگذارِ جهان را بررسی کنیم، می‌بینیم که آن‌ها از تلاش خود لذت برده‌اند، خستگی برایشان مفهومی نداشته و هرگز احساس نکرده‌اند که مشغول «کارکردن» هستند؛ اما به دنبال فعالیتشان، شهرت، محبوبیت، ماندگاری در ذهن انسان‌ها و جاودانگی در عالم هستی را به‌دست آورده‌اند.
کاربر ۴۸۱۴۴۷۴
ـ به‌طور مشخص به دنبال چه موفقیتی هستید؟ باید وضعیت چگونه باشد تا شما احساس موفق‌بودن کنید؟ چرا می‌خواهید موفق شوید؟ این موفقیت تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند؟ پس از رسیدن به این موفقیت قرار است چه اتفاقی بیفتد؟
کاربر ۴۸۱۴۴۷۴
راز واقعی این است که در ابتدا، تصویری از خواسته خود در ذهن مجسم کنیم و سپس آن را بر روی کاغذ بیاوریم. به تحقق رؤیاهایمان ایمان و باور داشته باشیم، با قدرت و بدون هیچ تردیدی برای به‌انجام رساندن آن‌ها گام برداریم و هرگز از موانع موجود در مسیر نهراسیم. برای تحقق رؤیاهایمان تیم بسازیم، از هر فرصتی برای بالارفتن به‌سمت قله اهدافمان استفاده کنیم و هرگز عقب‌نشینی نکنیم. ما باید با رؤیاهای خود زندگی کنیم و اجازه ندهیم کسی رؤیاهایمان را ازبین ببرد. باید از افراد منفی‌نگر فاصله بگیریم و خود را در محاصره افرادی مثبت و موفق قرار دهیم. با این روش همانند آن‌ها می‌شویم. نکته دیگر آن‌که تا رسیدن به هدف تمرکزمان را معطوف موارد دیگر نکنیم.
کاربر ۴۸۱۴۴۷۴
- این کار باعث ایجاد اشتغال، جلوگیری از فقر، فحشا، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی می‌شود. - سبب رونق اقتصادی خواهد شد. - به دولت در مهار تورم کمک می‌کند. - من سرمایه‌های خودم را در مسیر اجرای طرح‌های ملی هدایت می‌کنم.
کاربر ۴۸۱۴۴۷۴

حجم

۲۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۲۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد