بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز ذهن میلیونرها | صفحه ۱۹ | طاقچه
کتاب راز ذهن میلیونرها اثر تی. هارو اکر

بریده‌هایی از کتاب راز ذهن میلیونرها

۴٫۳
(۸۴)
من هرگز در سرمایه‌گذاری‌هایم سود نمی‌کردم. شستم خبردار شد که باید جایی در ذهنیت مالی‌ام دنبال جواب بگردم. یادم افتاد وقتی بچه بودم، پدرم از سر کار كه می‌آمد، کنار میز ناهارخوری می‌نشست، روزنامه را باز می‌کرد و یک راست سراغ قسمت بورس و سهام می‌رفت، بعد هم روزنامه را محکم روی میز می‌کوبید و می‌گفت: "لعنت به این سهام!" سپس می‌نشست و نیم ساعت تمام بد و بیراه نثار سیستم بورس می‌کرد و تمام سیستم را زیر سؤال می‌برد بعد هم می‌گفت: "آدم اگر پس‌اندازش را روی دستگاههای شرط‌بندی لاس وگاس سرمایه‌گذاری کند بهتر پول درمی‌آورد!" و این ماجرا هر روز تکرار می‌شد! خوب حالا به اهمیت برنامه‌ریزی کلامی پی بردید؟ تعجبی نداشت که من هرگز نمی‌توانستم در بازار بورس و سهام به موفقیت برسم.
mahdi eghbal
درست مثل مثال کامپیوتر با تغییر الگوها و برنامه‌هایتان، اولین و مهم‌ترین قدم برای تغییر نتایج و دستاوردهایتان را برمی‌دارید.
mahdi eghbal
پول، ثروت، سلامتی، بیماری، وزن بدن‌تان همگی نوعی نتیجه یا معلول هستند.
mahdi eghbal
این نامشهودها و نامرئی‌ها هستند که مشهودها و مرئی‌ها را پدید می‌آورند. خوب این یعنی چه؟ یعنی اگر شما می‌خواهید میوه‌هایتان را تغییر دهید، در مرحله‌ی اول باید روی دانه‌ها و ریشه‌ها کار کنید. اگر می‌خواهید مشهودها و مرئی‌ها را عوض کنید، ابتدا باید نامشهودها و نامرئی‌ها را تغییر دهید.
mahdi eghbal
اکثریت قابل توجهی از مردم از نظر درونی قابلیت کسب و نگهداری مقادیر هنگفت مال و ثروت را ندارند. آن‌ها نمی‌توانند از پس اداره‌ی شرایط و چالش‌های متعددی که پول و موفقیت بیشتر همراه می‌آورند به خوبی برآیند. دوست من! این اولین و مهم‌ترین علتی است که آنها نمی‌توانند به ثروت و موفقیت چندانی برسند. یک نمونه‌ی بارز این مورد برندگان بخت آزمایی یا شرط بندی‌ها هستند! تحقیقات به کرات نشان داده‌اند، بدون در نظر گرفتن موفقیت‌های گذشته‌مان این افراد اغلب به وضعیت مالی سابق برمی‌گردند. یعنی به مقدار ثروتی که به راحتی از عهده‌ی اداره آن برمی‌آیند.
mahdi eghbal

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲,۷۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۸
۱۹
صفحه بعد