بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب من زلاتان هستم | صفحه ۲۱ | طاقچه
کتاب من زلاتان هستم اثر ماشااله صفری

بریده‌هایی از کتاب من زلاتان هستم

۴٫۶
(۱۴۹)
کارها را به روش خودم انجام می‌دهم. برایم اصلاً مهم نیست مردم چی فکر می‌کنند. هرگز از بودن در کنار آدم‌های شسته رفته لذت نبرده‌ام. آن‌هایی را دوست دارم که چراغ قرمز رد می‌کنند، اگر منظورم را متوجه می‌شوید؛ اما حالا حرفم را راحت نمی‌زدم. چیزهایی می‌گفتم که مردم دوست داشتند بگویم. واقعاً مزخرف بود.
sheida
با این وجود پیش‌فصل را استثنایی آغاز کردم. یکی پس از دیگری گل می‌زدم. یوفا سوپرکاپ را بردیم و من فوق‌العاده بودم. در زمین حکمرانی می‌کردم. کماکان فرد دیگری بودم، اتفاقی داشت می‌افتاد، نمی‌دانستم چی، اما داشت می‌افتاد. ساکت شده بودم و این خطرناک بود، باور کنید!
raha
بشنو، اما گوش نکن. این روش من بود.
Parinaz
باید عصبانی باشم تا خوب بازی کنم. باید فریاد بزنم و داد و بیداد کنم. حالا در خود نگه می‌داشتم. شاید ربطی به روزنامه‌ها هم داشت؛ نمی‌دانم.
خودخواه
کارها را به روش خودم انجام می‌دهم. برایم اصلاً مهم نیست مردم چی فکر می‌کنند. هرگز از بودن در کنار آدم‌های شسته رفته لذت نبرده‌ام. آن‌هایی را دوست دارم که چراغ قرمز رد می‌کنند
خودخواه
می‌خواستم مقابل همه دنیا بایستم و به هر کسی که به من شک کرد نشان دهم واقعاً هستم و هرگز نمی‌توانستم کسی را متصور شوم که جلویم را بگیرد.
hooman

حجم

۹۶۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

حجم

۹۶۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
۷۶,۰۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۲۰
۲۱
صفحه بعد