بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازهایی درباره عشق | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب رازهایی درباره عشق اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب رازهایی درباره عشق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۲ رأی
۳٫۹
(۲۲)
۱. فیزیکی، جسمانی (ورزش، پیاده‌روی و ماساژ) ۲. تفریحی (کارهایی که صرفاً برای تفریح انجام می‌دهید، مثل تماشای فیلم، بازی‌ها، دیدن مناظر، موسیقی و فعالیت‌های اجتماعی) ۳. جنسی (حرف‌زدن درباره روابط جنسی، محبت جسمانی و خلق اوقات شورانگیز و جسمانی) ۴. تحصیلی (یادگیری مطالب نو، سمینار رفتن، سخنرانی رفتن، کتاب خواندن و ابداع غذاهای تازه) ۵. فکری (تبادل نظر و فکرکردن، صحبت درباره سیاست، مذهب و دیگر صحبت‌های مهم) ۶. احساسی و عاطفی (حمایت متقابل برای تعقیب رؤیاها و کمک به تغییر رشته شخصی) ۷. معنوی و روحی (سهیم‌شدن تجربه‌هایی که با همسرتان داشتید، شرکت در مراسم مذهبی، مدیتیشن‌کردن، پیاده‌روی در سکوت، مراقبه)
خواندن و عمل با هم
مخالفت و اختلاف معمولاً موجب دلخوری و ناراحتی می‌شود، درحالی‌که انزجار موجب خشم می‌شود.
خواندن و عمل با هم
برای والدینِ والدینِ والدین شما یا حتی برای خود والدین شما نیز ازدواج بیش از آنکه یک ارتباط رمانتیک باشد، یک تجربه بود. زن به این دلیل ازدواج می‌کرد که کسی را داشته باشد از او مراقبت کند. مرد نیز به این دلیل ازدواج می‌کرد تا بچه‌ای داشته باشد، کسی بچه‌هایش را بزرگ کند و خانه‌اش را بگرداند.
خواندن و عمل با هم
دلیل اصلی مشاجرات و دعواها آن موردی نیست که بر سرش مشاجره می‌کنیم، بلکه دلیل اصلی دعواها آن است که در آن لحظه احساس دوست داشته شدن، مورد حمایت‌بودن و درک‌شدن نمی‌کنیم.
محمد حسین
انتخاب با خودتان است همه‌چیز به خود شما مربوط است. شما این آزادی را دارید که با کسی رابطه داشته باشید یا نداشته باشید. حتی آزادید بیاموزید چگونه روابط موفق داشته باشید. چنانچه روابط شما آن‌گونه که می‌خواهید بر وفق مرادتان نیست، انتخاب خودتان بوده است.
محمد حسین
عشق‌ورزیدن یک هنر است نه یک علم و دانش، درست مانند طبخ غذا یا نواختن یک آلت موسیقی است. این کار به مهارت و تمرین نیاز دارد، مانند تمام هنرها و علوم. موفقیت در عشق موضوعی اسرارآمیز و ناشناخته است، مگر آن‌که آن را ملکه ذهن خود سازید طوری‌که به بخشی از طبیعت ثانویه شما تبدیل شود.
sadaf
چنانچه مجرد هستید! منتظر نباشید تا عاشق شوید و بعد عشق خود را به دیگران ابراز کنید. هر روز صبح درحالی‌که از عشق سرشار هستید از خانه بیرون بروید و ببینید چگونه همه عاشقتان خواهند شد.
خواندن و عمل با هم
راز: خود همان فرد ایده‌آلی شوید که دوست دارید با او ازدواج کنید.
خواندن و عمل با هم
تضمین یک رابطه و دوام آن فقط این نیست که روزی عاشق هم شده‌اید، بلکه باید سخت روی رابطه خود کار کرده تا اعجاز عشق را در آن زنده نگه دارید.
خواندن و عمل با هم
نشانه‌های هشدار نشان‌دهنده مشکلات بالقوه در رابطه و چهار مرحله تنش در رابطه هستند. همگی ما بین این چهار مرحله به‌کرات در حال جابه‌جایی هستیم و چنانچه نیاموخته باشیم چگونه از بروز آن‌ها جلوگیری کنیم، باعث مرگ و زوال روابط ما خواهند شد. چهار مرحله هشدار عبارت‌اند از مقاومت، انزجار، طردشدگی و سرکوب‌کردن.
خواندن و عمل با هم

حجم

۳۹۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۱۵ صفحه

حجم

۳۹۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۱۵ صفحه

قیمت:
۹۹,۹۰۰
تومان