بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کاهش وزن بی‌خطر | طاقچه
کتاب کاهش وزن بی‌خطر اثر الهام شریف

بریده‌هایی از کتاب کاهش وزن بی‌خطر

۴٫۱
(۷)
غذا خوردن طبیعی یعنی احترام گذاشتن به نیاز واقعی بدن برای غذا
famara
به احساستان اعتماد نکنید و منتظر لحظه‌ای نباشید که دلتان بخواهد ورزش کنید؛ شاید آن لحظه هیچ‌گاه فرا نرسد. ورزش را جزو اولویت‌های برنامه‌ی هفتگی خود قرار دهید و سعی کنید حداقل هفته‌ای سه روز به مدت ۴۵ دقیقه ورزش کنید. برای تمام عمر ورزش را در برنامه‌ریزی خود جای دهید.
فرشته
البته اگر قبل از آن چیزی نخورده باشیم! هروقت که شما در معده‌ی خود به‌راستی احساس گرسنگی می‌کنید، وقت غذا خوردن است. بعضی از ما سه بار در روز این احساس را می‌کنیم، بعضی شش بار و بعضی هر روز احساسات متغیری دارند.
ehsan fatahi
۱. فقط وقتی احساس گرسنگی می‌کنید غذا بخورید. ۲. فقط به قدری غذا بخورید که احساس سیری و رضایت کنید نه احساس پُری و سنگینی.
فرشته
اگر شما بدون ورزش کردن وزن کم کنید، ممکن است به وزن و سایز دلخواه خود برسید، اما هرگز نمی‌توانید ظاهر زیبایی داشته باشید.
فرشته
تحقیقات نشان داده‌اند که روزی ۲۰ دقیقه آفتاب گرفتن می‌تواند روحیه‌ی شما را به‌طور طبیعی بالا ببرد.
کتاب 1984
بزرگ‌کردن کودکان در زندگی بسیاری از مادران دورانی چاق‌کننده است. اگرچه بعضی از زنان در مدیریت کردن دوران مادری بسیار موفق هستند، اما بعضی دیگر از نیازها و درخواست‌های تمام‌نشدنی کودکانشان و مدیریت امور خانه دچار استرس می‌شوند و فقط با کمی ناخنک زدن این‌جا و آن‌جا، چندین کیلو اضافه وزن پیدا می‌کنند! شاید عادلانه به‌نظر نرسد، اما چه می‌توان کرد. پس سعی کنید با کمک گرفتن از شیوه‌های خودیاوری و کاهش استرس مثل دوش آب گرم و … به خود و دیگر اعضای خانواده‌تان کمک کنید.
زینب دهقانی
اگر شما هم می‌توانید تغییری به وجود آورید که استرس را در زندگی خود کاهش دهید، این کار را انجام دهید. آن‌گاه متوجه می‌شوید که مشکل اضافه وزنتان کمتر می‌شود و حتی از بین می‌رود.
کتاب 1984
راهکار اصلی این است که: همان غذایی را که بقیه‌ی خانواده می‌خورند، بخورید؛ اما نه به‌همان مقدار! فقط همین
فرشته
بسیاری از افراد دارای اضافه وزن مراقبت از خود را فراموش می‌کنند و از دیگران مراقبت می‌کنند. شما باید عزت نفس و ارزش خود را با مراقبت از خود و با ورزش کردن اثبات کنید.
فرشته

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۱۴ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۱۴ صفحه

قیمت:
۹۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد