بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله اثر مگ  زویبک

بریده‌هایی از کتاب کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله

نویسنده:مگ زویبک
امتیاز:
۳.۶از ۳۹ رأی
۳٫۶
(۳۹)
کودکانی که مرتبآ کتک می‌خورند، در مواقعی ممکن است بهتر رفتار کنند، اما عادت می‌کنند اغلب اوقات تنها هنگامی که فرد قوی‌تری مواظب آن‌هاست از دستورات و قوانین اطاعت کنند.
SHOKoOoH
تحسین یا تقویت مثبت از ابزارهای قدرتمند برای آموزش رفتار خوب و صحیح است.
SHOKoOoH
بهتر است پدر و مادر چگونه رفتار کردن با کودک را به‌اتفاق هم بیاموزند تا فشار آن بر دوش یکی از آنان سنگینی نکند. هنگامی که والدین چگونه رفتار کردن با کودک یک‌ساله را بیاموزند، بهتر خواهند توانست در مقابله با افزون‌طلبی‌های کودک، یکدیگر را حمایت کرده و در موارد عدم موافقت، با یکدیگر به صحبت و تبادل نظر بپردازند و راه‌حل‌هایی برای مشکلات پیدا کنند.
SHOKoOoH
آموختن را به روش خودش شروع کنید. هنگامی که کودک اسباب‌بازی خود را بر زمین می‌اندازد، اصول نیروی جاذبه را کشف می‌کند. هنگامی که سعی می‌کند گاری چرخدارش را به‌جای پیاده‌روی سیمانی از روی چمن‌ها حرکت دهد، فیزیک را یاد می‌گیرد. وقتی می‌آموزد شکر و نمک به هم شبیه‌اند ولی مزه متفاوتی دارند، شیمی و فیزیولوژی را تجربه می‌کند. زمانی که می‌آموزد بعضی کارهای او شما را خوشحال می‌کند و بعضی کارها موجب شادی شما نمی‌شوند، روان‌شناسی را یاد می‌گیرد! او به کمک شما نیاز دارد پس محیطی برای او فراهم کنید تا بتوانند با امنیت خاطر و به روش و با سرعت خودش کشف و تجربه کند، به‌صورتی که بتواند از یادگیری پدیده‌های جهان لذت ببرد.
کاربر ۲۲۲۴۲۶۳
گاهی به والدین گفته می‌شود استفاده از پستانک به فک و یا دندان‌های کودک صدمه خواهد رساند. خوشبختانه این باور عمومی صحت ندارد.
seza68

حجم

۱۶۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۱۶۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰
۱۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۷
۸
صفحه بعد