بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان | طاقچه
کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان اثر جری   رول

بریده‌هایی از کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان

۴٫۰
(۵۹)
حتی اگر سخن درست را بگویید، وقتی آن را در زمان نادرست به زبان می‌آورید نادرست می‌شود
سارا شاه
زندگی بدون معناممکن نیست. شما می‌توانید سی روز بدون غذا، سه روز بدون آب و سه دقیقه بدون هوا زندگی کنید، اما بدون معنا فقط سه ثانیه زنده می‌مانید.
سارا شاه
در زبان سانسکریت نودوشش واژه برای عشق وجود دارد، در حالی‌که زبان انگلیسی فقط یک واژه برای آن دارد. فرهنگ غرب در حوزۀ فناوری بسیار متخصص است، اما در بخش احساسات هنوز بدوی است.
سارا شاه
انزوا یک لذت و یک رابطه‌ای گرم و شاد است، اما بودن در کنار افراد دیگر وقتی که رابطۀ حقیقی با آن‌ها نداریم یک رنج تمام تولید می‌کند.
mohammad
احساس امنیت از نایاب‌ترین گنجینه‌هایی است که می‌توان به یک نفر هدیه داد.
سارا شاه
هوبرت بنوت،می‌نویسد: یک و فقط یک رفتار درست در هر لحظه از زمان وجود دارد. اگر در حال انجام آن رفتار باشید، خوشحال و در آرامش خواهید بود.
سارا شاه
عرفان‌شناس بزرگ جوزف کمبل زمانی گفت فرد مشهور تنها برای ایگوی خودش زندگی می‌کند، اما قهرمان برای نجات جامعه کار می‌کند. ما این روزها افراد مشهورِ بسیار، اما قهرمانان کمی‌داریم.
سارا شاه
وقتی عاشق کسی هستید، بخشی از شما می‌داند که او صرفاً یک انسان معمولی است، اما در قلب خود می‌دانید که چیز دیگری نیز واقعیت دارد، زیرا معشوق عاشق را در تماس با آسمان و بهشت قرار می‌دهد
سارا شاه
اما همان‌طور که گفتم مردم عصر مدرن دیگر نمی‌توانند نفس خود را در فرد یا چیزی دیگر ساکن کنند، ما باید بیاموزیم که خودمان خانۀ نفس خود شویم و والاترین ارزش را در درون بیابیم.
masi
از یک انسان نخواهید خدای شما شود.
Zohreh

حجم

۳۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

حجم

۳۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۸صفحه بعد