بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آینده‌ی ذهن: کندو کاوی علمی برای فهمیدن، بهسازی و توانمندسازی ذهن | طاقچه
کتاب آینده‌ی ذهن: کندو کاوی علمی برای فهمیدن، بهسازی و توانمندسازی ذهن اثر میچیو کاکو

بریده‌هایی از کتاب آینده‌ی ذهن: کندو کاوی علمی برای فهمیدن، بهسازی و توانمندسازی ذهن

۴٫۰
(۲۴)
تکیه‌کردن بر دولت برای حفاظت از حریم خصوصی شما مانند آن است که از یک آدم هیز بخواهید برایتان پرده‌کرکره نصب کند.
سینا علیمرادی
برای پی‌بردن به بزرگ‌ترین رازهای گیتی، نیازی به داشتن توانایی‌های تله‌پاتیک یا ابرانسانی نیست. کافی بود که آدم از ذهنی باز، مصمم، و کنجکاو برخوردار باشد.
سینا علیمرادی
تله‌پاتی موضوع داغ پژوهشی در دانشگاه‌های سرتاسر جهان است، که در آن دانشمندان با استفاده از حسگرهای پیشرفته توانسته‌اند واژه‌ها، تصاویر، و اندیشه‌های درون مغز افراد را بخوانند.
سینا علیمرادی
حتا شاید بتوانیم این حافظه‌ها را به اشتراک بگذاریم. روزی دانشمندان شاید " اینترنت ذهن"، یا برین‌نت، را بسازند که در آن اندیشه‌ها و عواطف الکترونیکی به گوشه و کنار جهان فرستاده می‌شوند. حتا از رویاها فیلم‌برداری ویدیویی خواهد شد و سپس به سرتاسر جهان " برین‌میل" می‌شود. تکنولوژی می‌تواند قدرت بهسازی هوش را به خودمان نیز بدهد. در فهم توان‌های خارق‌العاده‌ی " دانایان" که توانایی‌های ذهنی، هنری، و مکانیکی آنان به راستی شگفت‌انگیز
Nik
شاید رویاها کلید فهم حالت‌های دگرگشته‌ی آگاهی باشند.
سینا علیمرادی
چون تنها در ۱.۵ درصد DNA خودمان با شامپانزه تفاوت داریم، معنایش آن است که ما به احتمال در حدود شش میلیون سال پیش از شامپانزه‌ها جدا شده‌ایم.
سینا علیمرادی
بزرگ‌ترین دستاورد مغز آدمی عبارت است از توانایی در تصورکردن اشیاء و صحنه‌هایی که در قلمرو واقعیت وجود ندارند، و همین توانایی است که به ما امکان می‌دهد درباره‌ی آینده بیندیشیم. به قول یک فیلسوف، مغز آدمی ”ماشین پیش‌بینی“ است و ”ساختن آینده“ مهم‌ترین کاری است که می‌کند.
سینا علیمرادی
هرکسی می‌داند که آگاهی چیست: چیزی است که هر شب وقتی به خوابی بی‌رویا فرو می‌روید ترک‌تان می‌کند و فردا صبح که بیدار شدید بازمی‌گردد
سینا علیمرادی
روزی دانشمندان شاید " اینترنت ذهن"، یا برین‌نت، را بسازند که در آن اندیشه‌ها و عواطف الکترونیکی به گوشه و کنار جهان فرستاده می‌شوند.
نفیسه
مدت‌های مدید رویاها با پیشگویی همراه دانسته شده است، ولی در دوران جدید آن‌ها عامل کشف علمی هم قلمداد شدند. این ایده که تراگسیلنده‌های عصبی می‌توانند حرکت اطلاعات گذری از سیناپس را تسهیل کنند، که بنیان عصب‌شناسی را می‌گذارد، در رویا به ذهن اوتو لووی فارماکولوژیست رسید. به همین ترتیب، در ۱۸۶۵، آگوست ککوله خوابی در مورد بنزن دید که در آن پیوندهای اتم‌های کربن زنجیری ساختند که سرانجام دور خودش پیچید و به شکل دایره در آمد، درست مانند ماری که دمش را گاز بگیرد. این رویا پرده از راز ساختار اتمی مولکول بنزن برداشت. وی نتیجه گرفت " بیایید در مورد رویا بیاموزیم!" رویاها به عنوان پنجره‌ای به سوی اندیشه‌ها و نیت‌های ما تفسیر شده‌اند.
esrafil aslani

حجم

۹۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۹۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
۲۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد