بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان هوشمند چگونه می اندیشند و چگونه رفتار می کنند؟ | طاقچه
کتاب زنان هوشمند چگونه می اندیشند و چگونه رفتار می کنند؟ اثر سیدش‍م‍س‌ال‍دی‍ن‌ حسینی

بریده‌هایی از کتاب زنان هوشمند چگونه می اندیشند و چگونه رفتار می کنند؟

۳٫۴
(۵)
«من دوباره با خویشتن واقعی‌ام پیوند برقرار کرده و شور و هیجان واقعی‌ام را احیا می‌کنم»
پریوش
زنان آن‌قدر در نقش‌های خود به‌عنوان مادر، همسر، دختر، پرستار و… معرفی و شناخته می‌شوند که بیشتر اوقات خود واقعی‌شان را گم و فراموش می‌کنند. آن‌ها فراموش می‌کنند در فراسوی این نقش‌ها چه کسی هستند؛ حتی چه کسی می‌خواستند باشند، چه رویایی از خود در سر داشتند، عاشق چه چیزهایی بودند و به‌دنبال چه ارزش‌هایی هستند. درواقع آن‌ها خویشتن واقعی‌شان را فراموش کرده‌اند. شاید ندانید در این‌جا منظور ما از خویشتن واقعی چیست.
پریوش
«امروز هر آنچه دربارهٔ خودم حقیقت دارد، آشکار می‌کنم»
پریوش
۹۷. رازهای نهایی که زنان هوشمند می‌دانند ۱. به‌صورتی با مردها رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.
smy
همان‌طورکه می‌دانید، عزت نفس از سه احساس و باور اصلی ساخته شده است: ۱. خودارزشی؛ ارزشی است که برای خودتان قایل هستید، راحت و با آرامش رفتار می‌کنید و تا چه حد احساس لیاقت، شادمانی و موفقیت خواهید داشت.
smy
افرادی‌که زندگی خود را به‌صورتی جهت می‌دهند که باورها و اعمالشان یکی است، قدرتی انکارناپذیر دارند.
هدی✌
سرگرمی و تفریحی را شروع کنید که لازمه‌اش خیال‌پردازی باشد؛ مانند نقاشی، طراحی، نواختن موسیقی، نوشتن خلاقانه، صنایع دستی، نقش بازی کردن و... به‌یاد بسپارید کودک درونتان عاشق استفاده از قوهٔ تخیلش است.
هدی✌
بیشتر تفریح کنید. برنامه‌ای بریزید که سرگرمی و نشاطتان بیشتر شود. هر روز کارهای احمقانهٔ بیشتری به‌عنوان کودک انجام دهید. در هر موقعیتی جنبهٔ سرگرم‌کننده‌اش را ببینید. کودک درونتان لذت واقعی را تجربه خواهد کرد.
هدی✌
هرچه خودآگاه‌تر باشید، بیشتر بر زندگی‌تان کنترل دارید.
هدی✌
دفترچهٔ یادداشت، ابزاری ارزشمند؛ وسیله‌ای است که می‌توانید به استفاده از آن با خودتان صحبت کنید، سریع خودتان را بشناسید و محرم اسرار خود باشید. دفترچه کمکتان می‌کند، درون‌نگری بهتری داشته باشید و از افکار درونی‌تان بهتر آگاه شوید. توجه داشته باشید که باید دفترچهٔ یادداشت‌تان را محرمانه نگه‌دارید؛ درواقع در مکان امنی قرار دهید تا بتوانید در آن افکار، احساسات، امیدها، ترس‌ها و رؤیاهایتان را کشف کرده و هر آنچه می‌خواهید ابراز کنید را بنویسید، نکتهٔ کلیدی این است که باید هر آنچه به ذهنتان می‌رسد را بدون خلاصه کردن و قضاوت بیان کنید و فقط اجازه دهید، افکار و ذهنیات‌تان آزادانه جریان یابد.
هدی✌

حجم

۳۹۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۴ صفحه

حجم

۳۹۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد