بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب این راهش نیست | طاقچه
کتاب این راهش نیست اثر اریک بارکر

بریده‌هایی از کتاب این راهش نیست

۴٫۰
(۸۴)
آنچه موجب می‌شود دانش‌آموزان در کلاس درس موفق عمل کنند همان چیزی است که موجب می‌شود خارج از مدرسه کمتر موفق باشند.
abcd
تحقیقات نشان می‌دهند که شما برای رهبرشدن نیازی نیست چیز بیشتری بدانید؛ فقط با پیش‌قدم‌شدن در حرف‌زدن و بیشتر حرف‌زدن-رفتارهای برون‌گرایانه-دیگران شما را به چشم رئیس می‌بینند.
Mohammad Ali Zareian
«شما بیشتر بابت کارهایی که انجام نداده‌اید پشیمان می‌شوید.»
Mohammad Ali Zareian
وقتی رؤیاپردازی می‌کنیم حس خوبی داریم، ولی درنهایت بعد از مدتی احتمال افسردگی در ما بالا می‌رود. خیال‌بافی، پاداش یک کار را قبل از انجام‌دادن آن به ما می‌دهد و باعث می‌شود انرژی‌ای که برای تحقق‌بخشیدن آن نیاز داریم کاهش یابد. هرچقدر الان بیشتر رؤیاپردازی کنید دستاوردهای شما در آینده کمتر خواهند بود.
Hossein shiravand
داشتن یک شبکۀ ارتباطی بزرگ همان‌طور که باعث می‌شود فرصت‌های شغلی زیادی سر راهتان قرار بگیرد شما را با انواع امکانات و موقعیت‌های جدید دیگر هم آشنا می‌کند؛ به‌همین‌خاطر است که تاجرین ثروتمند و برون‌گرا همیشه پای تلفن هستند.
Mohammad Ali Zareian
مطالعات صورت‌گرفته از هفتصد نفر از میلیونرهای آمریکایی نشان داد که میانگین معدل دانشگاهی آنها ۲.۹ بوده است.
ن.ک
آدام گِرانت، استاد مدرسۀ وارتون، پس از بررسی افرادی که کمترین معیارهای موفقیت را داشتند به تعداد وحشتناک زیادی از آدم‌های خوب برخورد کرد: به افراد دهنده. طبق مطالعاتی که روی مهندسین، دانشجویان پزشکی و فروشندگان انجام شده، آن دسته از افرادی که بیشترین کمک را به دیگران می‌کنند همواره در رسیدن به موفقیت‌های شخصی ناکام می‌مانند. آنها نمی‌توانند کارشان را به‌موقع تحویل دهند، نمره‌های پایین‌تری می‌گیرند و فروش کمتری هم دارند.
Mohammad Ali Zareian
وقتی آرتور بروک رابطۀ میان کمک‌کردن به خیریه و درآمد افراد را موردبررسی قرار داد متوجه شد با هر دلار که یک شخص به دیگران کمک کرده بود درآمد او ۳.۷۵ دلار افزایش یافته بود. ارتباط مستقیمی میان مقداری که فرد در آن سال کمک کرده و مقداری که به دست ‌آورده وجود داشت.
sajjad
در یکی از مطالعات انجام‌شده در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی به این نتیجه رسیدند که تظاهر به داشتن اعتمادبه‌نفسِ زیاد باعث می‌شود دیگران احساس کنند شما هم فرد لایقی هستید و هم جایگاه بالاتری دارید. (علاوه‌بر‌این، یکی دیگر از مطالعات نشان داد استفاده از عینک باعث می‌شود مردم فکر کنند شما باهوش‌تر هستید-هرچند جذابیت شما کم باشد.)
f.r
از مطالعات موردی و ناراحت‌کنندۀ افراد برجسته‌ای که به اهداف خود رسیده‌اند ولی با قربانی‌کردن خانواده و شادی خود بهای سنگینی برای رسیدن به آن پرداخته‌اند درس می‌گیریم.
abcd

حجم

۴۰۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۴۰۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
۴۷,۲۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۲۰صفحه بعد