بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سرمایه‌گذار هوشمند؛ اصول سرمایه‌گذاری بر اساس ارزش ذاتی (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب سرمایه‌گذار هوشمند؛ اصول سرمایه‌گذاری بر اساس ارزش ذاتی (خلاصه کتاب) اثر بنجامین گراهام

بریده‌هایی از کتاب سرمایه‌گذار هوشمند؛ اصول سرمایه‌گذاری بر اساس ارزش ذاتی (خلاصه کتاب)

۳٫۲
(۲۷)
سود اصلی دلال در پیش‌بینی کردن و بهره بردن از نوسانات بازار نهفته است. اما سرمایه‌گذار سود اصلی‌اش را از خرید سهام به قیمت مناسب و نگه داشتن آن‌ها برای طولانی‌مدت کسب می‌کند.
kasra_tav
حقوقی که به مدیران خوب داده می‌شود هیچ وقت زیاد نیست. اما حقوقی که مدیران ضعیف دریافت می‌کنند همیشه بیشتر از حق‌شان است، چرا که آن‌ها ارزشی برای مالکان شرکت تولید نمی‌کنند.
علی نوری
دستیابی به نتایج رضایت‌بخش از سرمایه‌گذاری، آسان‌تر از چیزی است که بیشتر مردم فکر می‌کنند و دستیابی به نتایج فوق‌العاده دشوارتر از چیزی است که به نظر می‌رسد.
kasra_tav
سرمایه‌گذارهای بی‌تجربه نظر همه افراد را می‌پرسند چرا که به اشتباه فکر می‌کنند دیگران دانش و تجربه فوق‌العاده‌ای دارند. سرمایه‌گذار باهوش می‌داند که این افراد دانش اندکی از کسب‌وکارهای خارج از حوزه تخصص‌شان دارند و با این توصیه‌ها با احتیاط کامل برخورد می‌کنند.
kasra_tav
فرآیند سرمایه‌گذاری عبارت است از تحلیل کردن، عمل کردن براساس اصول ایمنی و بازگشت سرمایه رضایت‌بخش.
علی نوری
بهترین شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری، آن‌هایی هستند که ادعای گزاف ندارند بلکه مراقب، محتاط و دارای صلاحیت هستند. معمولا هدف اصلی آن‌ها این است که سرمایه اولیه‌تان را حفظ کنند و سالانه سود معقولی برایتان به همراه داشته باشند. ارزش اصلی این شرکت‌ها به این است که شما را از اشتباهات بزرگ حفظ می‌کنند.
jarrah
اصول اساسی در سرمایه‌گذاری هوشمندانه شامل موارد زیر است که باید به یاد داشته باشید: ۱. کسب‌وکاری را که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید به خوبی بشناسید. ۲. بدانید چه کسی کسب‌وکار را اداره می‌کند. ۳. برای کسب درآمد در بلندمدت سرمایه‌گذاری کنید و خرید و فروش‌های سریع انجام ندهید. ۴. به عقلانیت خودتان اعتماد داشته باشید. ۵. سرمایه‌گذاری‌ها را با توجه به ارزش ذاتی‌شان انتخاب کنید، نه براساس محبوبیت‌شان. ۶. همیشه با یک حاشیه امنیت سرمایه‌گذاری کنید
محمود
سرمایه‌گذار عاقل، دنبال این است که در بلندمدت و با توجه به فعالیت‌هایی که کسب‌وکار در یک دوره زمانی مشخص انجام می‌دهد، ارزش‌آفرینی کند و هدفش این نیست که بلافاصله پس از وارد شدن به بازار سود زیادی بدست آورد. نکته
کاربر ۴۶۲۲۹۵۷
در دنیای اوراق بهادار، پس از دانش مناسب و داوری درست، شجاعت مهم‌ترین ویژگی است که باید داشته باشید.
jarrah
. مدیریت مالی موثر مستلزم این است که پول سهامداران به شکلی استفاده شود که بیشترین سود را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.
علی نوری

حجم

۳۳٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۳۳٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد