بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش (خلاصه کتاب) اثر آل‍ن‌ ک‍ار

بریده‌هایی از کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش (خلاصه کتاب)

۳٫۵
(۳۲)
دقیقا زمانی که سیگار را کنار می‌گذارید هیولای درون گرسنه می‌شود و نیکوتین طلب می‌کند و حس می‌کنید که به یک نخ سیگار نیاز دارید و بابت آن آشفته می‌شوید. اما همه اینها توهمی است که ذهن ما ساخته و تا وقتی این شستشوی مغزی را کنار نزنیم اذیت می‌شویم.
کاربر ۱۴۰۷۶۳۵
سیگار بدن را از داخل می‌پوساند بدون آنکه متوجه شوید و آن زمانی متوجه می‌شوید که احتمالا برای جبران خیلی دیر شده باشد. یک لحظه تصور کنید که مشکوک به سرطان ریه هستید و در این بیمارستان و آن آزمایشگاه باید نمونه‌برداری کنید و آزمایش پاتولوژی دهید
کاربر ۱۴۰۷۶۳۵
وقتی ما سیگار را ترک می‌کنیم فشار روانی را بیشتر حس می‌کنیم و فکر می‌کنیم از زندگی لذت نمی‌بریم. این احساس به خاطر ترک نیکوتین است و باید مقاومت کنیم نه این که در همان روزهای اول فکر کنیم زمان خوبی برای ترک انتخاب نکردیم.
کاربر ۱۴۰۷۶۳۵
سیگار افراد را بی‌حوصله‌تر می‌کند چون نتیجه دود سیگار چیزی جز رخوت و بی‌حالی نیست.
mohsen rahimi
البته اگر در حال ترک هستید همین وضعیت را ادامه دهید و سیگار نکشید. سیگار بعدی که روشن کردید واقعا فکر کنید چرا آن را روشن کرده‌اید و ماهیت آن چیست؟ آیا چیزی جز اعتیاد به آن است؟ من می‌خواهم که در مورد آن تفکر کنید و سعی می‌کنم اشتیاق شما نسبت به سیگار را از بین ببرم.
سهيل قهرمانی
یادتان باشد که سیگار رفع خستگی نمی‌کند بلکه خود عامل اصلی خستگی و بی‌تحرکی است.
کاربر ۱۴۰۷۶۳۵
ماهیچه‌ها می‌رسد و برای همین هر روز کسل‌تر و بی‌حال‌تر می‌شویم و خودمان را به یک زندگی نکبت‌بار می‌رسانیم، با دهان بدبو و دندان‌های خراب.
کاربر ۱۴۰۷۶۳۵
اولین ترس این است که بدون سیگار چطور دوام بیاورم؟ این حس دقیقا همان است که وقتی شب همه مغازه‌ها بسته است یک سیگاری با دیدن پاکت خالی سیگار با آن روبرو می‌شود و ناشی از وابستگی او به سیگار است. سرچشمه این ترس در روان شماست
Maryam Ghamari
افراد سیگاری اگر بتوانند به گذشته برگردند قطعا هیچ وقت به سیگار لب نخواهند زد.
گالوا
ترک سیگار مثل درآوردن یک کفشی که پا را می‌زند از پا است، حس راحتی و آزادی.
سهيل قهرمانی

حجم

۵۶٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۵۶٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد