بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب همه‌ی خوبی‌هایت | طاقچه
کتاب همه‌ی خوبی‌هایت اثر کالین  هوور

بریده‌هایی از کتاب همه‌ی خوبی‌هایت

نویسنده:کالین هوور
انتشارات:نشر مصدق
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۹۹ رأی
۳٫۹
(۹۹)
اگر فردی مناسب تو باشه هیچ‌وقت باعث ایجاد حس عدم امنیت در تو نمی‌شه چون فقط بر ایرادهات تمرکز نمی‌کنه. فرد مناسب یعنی یه فرد الهام‌بخش، یعنی کسی که روی بهترین بخش درون تو تمرکز می‌کنه.»
farez
«اگه فقط ایرادهای خود را پررنگ کنید؛ کمالات شما کمرنگ می‌شوند.»
z.gh
به تو قول می‌دهم هنگام فقر، بیشتر از زمانی‌که در ثروت غرق شده‌ای، عاشقت باشم. به تو قول می‌دهم که وقتی گریه کنی، بیشتر از زمانی‌که می‌خندی، عشق دریافت خواهی کرد. به تو قول می‌دهم در هنگام بیماری نسبت به زمان سلامتی بیشتر به تو عشق بورزم. به تو قول می‌دهم حتی زمانی‌که از من متنفری نسبت به مواقعی که عاشق منی، عشق بیشتری از طرف من دریافت کنی. و من قول می‌دهم... قول می‌دهم.... وقتی این نامه را می‌خوانی عشق من نسبت به اکنون که آن را می‌نویسم چندین برابر شده است. بی‌صبرانه منتظرم بقیهٔ عمر خود را در کنار تو باشم و همچون خورشید بر روی خوبی‌هایت بتابم. دوستت دارم! خیلی زیاد! گراه
ghazl
ما خندیدیم در حالی‌که باید گریه می‌کردیم.
غزل
نیت خوب، دلیل مناسبی برای صحبت کردن بدون فکر نیست.
ʑaɧɾa
«نسبت به خودت سخت‌گیر نباش؛ الان می‌دونی چی می‌خوای و چی برات مناسبه. اگر فردی مناسب تو باشه هیچ‌وقت باعث ایجاد حس عدم امنیت در تو نمی‌شه چون فقط بر ایرادهات تمرکز نمی‌کنه. فرد مناسب یعنی یه فرد الهام‌بخش، یعنی کسی که روی بهترین بخش درون تو تمرکز می‌کنه.»
موفنری
چطور می‌شود برای کسی که چند قدم آن طرف‌تر ایستاده است؛ دلتنگ شوم؟
ʑaɧɾa
به نظر من؛ تفاوت ازدواج‌هایی که سالیان سال دوام می‌آورند با ازدواج‌هایی که با شکست مواجه می‌شوند در همین است. برخی تصور می‌کنند که فقط باید بر روی روزهای خوب تمرکز کرد. آن‌ها همهٔ انرژی و عشق خود را زمانی صرف می‌کنند که اوضاع بر وفق مراد است. اما اگر همهٔ منابع خود را در زمان خوشی صرف کنی و امیدوار باشی که هرگز با سختی مواجه نخواهی شد؛ منابع یا انرژی کافی برای مقابله با گردباد نوع پنجم را نخواهی داشت. به یقین می‌دانم که قرار است لحظات شاد زیادی را در کنار هم شاهد باشیم. حتی اگر زندگی با ما مهربان نباشد، خودمان تلاش می‌کنیم و لحظات شاد را با هم می‌سازیم
ghazl
انسان همیشه نمی‌تواند شرایطی که به آن گام می‌گذارد را کنترل کند.
ʑaɧɾa
می‌دانم که گاهی اوقات خسته و بی‌حوصله بودم، اما به خاطر داشته باش که من نیز انسان هستم. می‌دانم که قرار بود تکیه گاه تو باشم و می‌دانم که هنگام نیاز باید به کمک تو بشتابم، اما گاهی اوقات من نیز نتوانستم انجام وظیفه کنم. تنها هدف من در زندگی خوشحال کردن تو بوده، اما اکنون احساس می‌کنم قادر به انجام این کار نیستم و به همین دلیل از خودم متنفر هستم.
ghazl

حجم

۱۹۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱۹۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۴صفحه بعد