بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آن دختر یهودی | طاقچه
کتاب آن دختر یهودی اثر خوله حمدی

بریده‌هایی از کتاب آن دختر یهودی

نویسنده:خوله حمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۴۰۳ رأی
۴٫۲
(۴۰۳)
یاد حرف‌های احمد افتاد: «نگذار مسلمانان تو را از اسلام متنفر کنند. آن‌ها تعالیم اسلام را متفاوت اجرا می‌کنند. تو فقط به اخلاق رسول خدا (ص) نگاه کن. در میان تمام انسان‌ها اخلاق او اخلاق قرآن است.»
baran
من دوست دارم مثل حضرت محمد زندگی کنم. الگوی تو کیست؟
صدیقه
زنده باشیم تا بخوریم و بخوانیم و بگردیم و بخوابیم و روز بعد هم این دایره را تکرار کنیم؟ «تکرار» این کلمهٔ نفرت‌انگیز. مگر تکرار از نشانه‌های جهنم نیست؟ جسدی می‌سوزد و بعد گوشت می‌آورد تا دوباره انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده بسوزد.
Mohammad Ali Zareian
«نگذار مسلمانان تو را از اسلام متنفر کنند. آن‌ها تعالیم اسلام را متفاوت اجرا می‌کنند. تو فقط به اخلاق رسول خدا (ص) نگاه کن. در میان تمام انسان‌ها اخلاق او اخلاق قرآن است.»
eli
من امروز مسلمانم و در مقابل تصویری که در چشم غیرمسلمانان دارم مسئولم. من امروز مثل بقیهٔ مسلمانان دربارهٔ اتهام به ترور و عقب‌ماندگی و هرج و مرج و فساد مسئولم. در قبال اجرای نیکوی تعالیم اسلام و زندگی روزانه‌ام مسئولم. برای بنای خانه‌ای بر پایهٔ اسلام و تربیت کودکانی مسلمان که دین خود را بفهمند و مسیر و جریان زندگی‌شان را از آن بگیرند مسئولم. هیچ می‌دانی این مسئولیت چقدر بزرگ است؟
مژگان
یاد حرف‌های احمد افتاد: «نگذار مسلمانان تو را از اسلام متنفر کنند. آن‌ها تعالیم اسلام را متفاوت اجرا می‌کنند. تو فقط به اخلاق رسول خدا (ص) نگاه کن. در میان تمام انسان‌ها اخلاق او اخلاق قرآن است.»
mohaddese
ندی بی‌اعتنا جواب داد: اشکال ندارد. اتفاق‌های اطراف ما باعث می‌شود یادمان برود ما با اینکه جزئیات دین و لباس‌هایمان باهم فرق می‌کند یک خدا را می‌پرستیم.
lucifer
ندی وقتی قرآن را به دست گرفته بود حس می‌کرد چیزهایی که خوانده راست است. او عمق و قدرتی را حس می‌کرد که در تورات یا عهد قدیم با آن روبه‌رو نشده بود و می‌دانست دارد تغییر می‌کند. حتی باید گفت او بدون اینکه متوجه شود از درون تغییر کرده بود و وقتی در یکی از شب‌زنده‌داری‌هایش با صدای آهسته و لرزان آیهٔ: «أَلَمْ یأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکرِ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَلَا یکونُوا کالَّذِینَ أُوتُوا الْکتَابَ مِنْ قَبْلُ فَطَالَ عَلَیهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَکثِیرٌ مِنْهُمْ فَاسِقُونَ * اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ یحْیی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا قَدْ بَینَّا لَکمُ الْآیاتِ لَعَلَّکمْ تَعْقِلُونَ.» را خواند چنان گریه کرد که جسم نحیفش هم به لرزه درآمد.
ز.م
من امروز مثل بقیهٔ مسلمانان دربارهٔ اتهام به ترور و عقب‌ماندگی و هرج و مرج و فساد مسئولم. در قبال اجرای نیکوی تعالیم اسلام و زندگی روزانه‌ام مسئولم.
بهنام محمدی
سؤال احمد دوباره در ذهنش نقش‌بست: «آیا قبول می‌کنی با یک مسلمان ازدواج کنی؟» فقط الآن جوابش را می‌دانست؛ بله! اگر تو آن مرد باشی قبول می‌کنم!
ریحانه هستم :)

حجم

۴۳۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

حجم

۴۳۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۱صفحه بعد