بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سوراخ دعا را گم کردن؛ چرا هر چیزی که درباره‌ی موفقیت می‌دانیم عمدتاً اشتباه است | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب سوراخ دعا را گم کردن؛ چرا هر چیزی که درباره‌ی موفقیت می‌دانیم عمدتاً اشتباه است اثر اریک بارکر

بریده‌هایی از کتاب سوراخ دعا را گم کردن؛ چرا هر چیزی که درباره‌ی موفقیت می‌دانیم عمدتاً اشتباه است

نویسنده:اریک بارکر
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۴.۰از ۳۷ رأی
۴٫۰
(۳۷)
همان‌طور که رالف والدو امرسون گفت: «همیشه خودمان را آماده زندگی‌کردن می‌کنیم، اما زندگی نمی‌کنیم».
kordelia
از نظر جان گوتمن، کارشناس روابط، «چه چیزی موثرترین امر در بهبود روابط عاشقانه است؟» یاد بگیرید که شنونده خوبی باشید
kordelia
بنابراین به جای اینکه صرفا بر روی اهداف تمرکز کنید، اطمینان حاصل کنید که در اعمال روزانه‌تان، مثل شخصیت اصلی داستان بی‌نظیرتان عمل می‌کنید. به این ترتیب، به جای اینکه به جایی برسید که کاراکتر داستان وانه‌گوت رسید، می‌توانید راه شخصیت داستانی دیگری را در پیش بگیرید: دون کیشوت. پند اخلاقی داستان سروانتس این است «اگر می‌خواهید یک شوالیه باشید، مثل یک شوالیه عمل کنید
ترمه🍁
«ویژگی اساسی عملکرد عالی، انرژی است نه زمان».
kordelia
«ارتباطتان را حفظ کنید. این را به یاد داشته باشید که به راحتی توسط افراد پرمشغله فراموش می‌شوید. پس کلید کار اینست که شیوه‌هایی برای در ارتباط ماندن پیدا کنید. ایمیل‌ها و سوالات را در فواصل معینی بپرسید و مراقب مرز بین مزاحمت با جلب توجه باشید. زنده نگه داشتن چیزی ساده‌تر از دوباره زنده کردن مرده است... اما این وظیفهٔ شماست که جریان ارتباط را حفظ کنید، نه مربی.»
kordelia
اگر رویاپردازی اینقدر بد است، چرا ما این کار را می‌کنیم؟ زیرا این کار معادل ذهنی مست شدن است: همین الان حس خیلی خوبی می‌دهد اما بعدا به چیزهای خوب منتهی نمی‌شود. این دقیقا همان چیزی است که تحقیقات اتیگن نشان داد: در حین رویاپردازی، حس خوبی داریم. اما رویاپردازی بعدها به افزایش افسردگی منجر می‌شود.
kordelia
«تنها جایی که موفقیت قبل از کار می‌آید در دیکشنری است»
Dav00d Darigh
«کمیت زیاد در نهایت منجر به کیفیت می‌شود.»
Dav00d Darigh
در مطالعه‌ای با عنوان «مهربانی با خود در مواجهه با استرس» دریافتند که مهربانی با خود در واقع با عاقل‌بودن در ارتباط است.
kordelia
بارها نشان داده شده است که اگر قبل از رفتن به رختخواب، چیزهای خوبی که برایتان اتفاق افتاده است را بنویسید اینکار شادی را افزایش می‌دهد.
kordelia

حجم

۳۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۴ صفحه

حجم

۳۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان