بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب امیر من | طاقچه
کتاب امیر من اثر نرجس شکوریان فرد

بریده‌هایی از کتاب امیر من

انتشارات:عهد مانا
امتیاز:
۴.۸از ۵۳ رأی
۴٫۸
(۵۳)
خدا تو را خلق کرده برای یاری منجی که جهان تشنهٔ آمدنش است! خودت را با سرگرمی‌ها، کوچک و پست نکن!
s.latifi
این حسین کیست که عالم همه دیوانهٔ اوست؟
R.M
چه کسی باور می‌کند مهدی فاطمه (ع)، منتقم خون حسین (ع)، امام جهان، میان ما باشند هزار و اندی سال منتظر آمادگی من و شما، برای آن‌که یارش بشویم! و ما فراموشش کرده‌ایم و در خانه‌هایمان نفس به راحتی می‌کشیم! فرق ما و مردم کوفه در چیست، اگر برای قیام حجة‌بن‌الحسن کاری نکنیم؟
سیّد جواد
فقط حسین است که می‌تواند برای تو همهٔ زندگیش را ببخشد...
s.latifi
دنیا برای هیچ کس نمی‌ماند! وفاداریش صفر، لذتش زودگذر، زیباییش کوتاه...
F.M
به خدا که بشر هرچه سختی و تلخی می‌کشد از تنها گذاشتن و فراموش کردن پسران فاطمه، از یاری نکردن امامان خودش است
s.latifi
ارزش دنیا تنها به این دلیل است که می‌شود در گوشه‌ای از آن نشست و برای مظلومیت حسین اشک ریخت! اگر ثروت یعنی محبت حسین، ما ثروتمندترین هستیم که عشق حسین داریم و اشک... که هر چه غیر محبت اوست دود است و هیچ! و اگر تو راه شهادت را برای ما نگشوده بودی، روضه‌ها، مقتل عشاق حسین می‌شد. هرچند که فدایی حسین هزار بار می‌میرد و زنده می‌شود، با هر روضه‌ای که می‌شنود. و شاید شهادت، شکوه کربلایی شدن عشاق است!
سیّد جواد
کوفیان علم داشتند به حقانیت حسین اما اهل عمل نبودند. خودشان را به سختی دینداری و دوری از گناه نمی‌انداختند؛ اهل هوس‌هایت که بشوی... کم‌کم اراده‌ات را گناه، مثل موریانه می‌خورد... ضعیف می‌شوی... قدرتت کم می‌شود... ذلیل لذات و شهواتی! اگر عزم بر انجام دستورات خدا نداشته باشی، زندگیت حیوانی می‌شود، بلکه پست‌تر از حیوانات!
R.M
امام خمینی هم فرمود: - انقلاب وقتی پیروز شد که زن‌ها در صف اول راهپیمایی‌ها قرار گرفتند! و دشمن همین را نقطهٔ ضربه زدن به انقلاب قرار داده است! اگر بتوانند زنِ با شخصیت و با عزتِ مسلمان را، خوار دنیا و اسیر مد و آرایش و رنگ‌ها کنند، اگر بتوانند اندیشهٔ قوی او را تبدیل به خیالات پست دنیا کنند، اگر بتوانند او را، از اوج عزت خدایی بکشند پایین تا ذلت جسمانی، پیروز خواهند شد! زهی خیال باطل... تا ظهور، زینبی می‌مانیم... ان‌شاءالله!
s.latifi
ایمانی که با عمل نباشد ایمان نیست، ورد زبان است!
s.latifi

حجم

۱۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۱,۶۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۹صفحه بعد