بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جادوی فکر بزرگ | طاقچه
کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جی. شوارتز

بریده‌هایی از کتاب جادوی فکر بزرگ

۳٫۷
(۱۰)
خود تعریفی‌های کمال‌گرایانِ و متعالی را تمرین کنید و خودآزاری‌های حقارتی را حذف کنید. شما همان شخصیتی هستید که در ذهنتان، تصور و تجسم می‌کنید. خودتان را بهتر از این‌ها تخیل کنید تا عملاً و علناً هم بهتر از این‌ها باشید.
علی
لحظه‌ای به یکی از معروف‌ترین محصولات مثلاً کوکاکولا فکر کنید. روزی نیست که چشم یا گوشتان با تبلیغات کوکا نوازش نشود. تولیدگران کوکاکولا دائماً در گوشتان جار می‌زنند که کوکا نوشیدنی معرکه‌ای است. ظاهراً دلیل خوبی هم دارند زیرا اگر شمارا ول کنند احتمالاً نسبت به کوکا، بی‌تفاوت و دلسرد خواهید شد، و در این صورت فروش آن‌ها هم افت می‌کند؛ ولی کارخانه کوکاکولا چنین کاری را اجازه نداده و مزایای کوکا را دائماً تکرار و تلقین و القا می‌کند.
علی
اقدام، ترس را رفع می‌کند و تأخیر و تردید، ترس را بدتر هم می‌کند.
علی
ب- همیشه با خودتان زمزمه کنید که خیلی بهتر از آنید که ظاهراً به نظر می‌رسید. مردمان موفق اصلاً فوق‌العاده نیستند و لازمه موفقیت نیز هوش و نخبگی نیست. رمز و راز خاصی هم نداشته و ربطی به شانس و بخت هم ندارد. بلکه آدم‌های موفق، انسان‌های معمولی هستند که اعتمادبه‌نفس و اراده بیشتری دارند.
علی
موقع جمع‌آوری اطلاعات درباره مشتریان علاوه بر داده‌های معمولی و روزمره از قبیل سن و سال و درآمد و تعداد فرزندان و ... حواسم پی یک مسئله دیگری هم هست و آن‌هم بهانه‌ای خوب برای رفاقت و معاشرت است
ebia.rahman
با وفاداری به اهداف، ذره‌ای شک و تردید به فکرتان راه ندهید. نیازی به آب‌وآتش زدن هم نبوده بلکه اگر نتیجه‌ای حاصل نشد می‌توانید راه و روش‌های دیگری را بلافاصله امتحان کنید.
ebia.rahman
"بینش من مهم‌تر از هوش من است."
کاربر ۳۶۶۷۴۵۴
طرح‌های مهم را به افراد فراغ البال و با وقت آزاد بیشتر نسپارید، زیرا تجربه ثابت کرده که کسی که زیادی وقت دارد، همکار خوبی نیست.
ebia.rahman
به کارمندانی نیاز دارم که بتوانند مسائل را تحلیل کرده و ایده‌پردازی و خیال‌پروری داشته و رؤیاهای خودشان را به واقعیت تبدیل کنند. یک آدم پر از فکر می‌تواند پول‌ساز شود نه یک آدم بامعلومات.
علی
یادتان نرود که طرز فکرتان است که هوشتان را راهنمایی می‌کند و باارزش‌تر از میزان هوش شماست.
علی

حجم

۵۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

حجم

۵۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۲۱,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۳صفحه بعد