بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب صبح جادویی (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب صبح جادویی (خلاصه کتاب) اثر هال الرود

بریده‌هایی از کتاب صبح جادویی (خلاصه کتاب)

۴٫۴
(۱۲۶)
غلبه‌بر تنبلی‌ها و تعلل‌ها: ابتدا به سراغ بدترین بروید: همه ما کارهایی داریم که از انجامشان متنفریم و هر کاری انجام می‌دهیم تا آن را به تعویق بیندازیم. پس بهترین کار این است که خسته‌کننده‌ترین و کسالت‌آورترین کار را اول از همه انجام دهیم. وقتی بتوانید آن کار را از سر راه خود بردارید، بقیه روز خود با احساس بهتری پیش می‌رود و مؤثرتر عمل خواهید کرد.
م.دهقان
هر چیز خوبی که در این دنیا یاد می‌گیرید را به دیگران هم یاد دهید. از این نترسید که آن‌ها روش کار را می‌فهمند و ممکن است از شما سبقت بگیرند. رویاهای هیچ کس شبیه دیگری نیست، هیچ کدام از انسان‌های روی کره زمین یک رویا ندارند. وقتی به دیگران آموزه‌های این میکروکتاب را بگویید و یک قدم برای موفقیت آن‌ها بردارید، کل کائنات ۱۰ قدم برای موفقیت شما برمی‌دارند.
عرفان
هیچ عذر و بهانه‌ای برای تغییر و بهبود زندگی پذیرفتنی نیست.
محمدحسین بهرام‌پور
۱۰ روز اول سخت‌ترین قسمت کار برای شما خواهد بود، به حدی که فکر می‌کنید غیرممکن است بتوانید عادت خود را ترک کنید. همه وجود شما در مقابل تغییر مقاومت می‌کند. این ۱۰ روز موقتی است و شما از بحران آن عبور خواهید کرد.
erfan erfan
میزان کیفیت و ساعت خواب ما به باورهایمان وابسته است. اگر هنگام برخواستن از خواب باور داشته باشیم که ۷ ساعت خواب برایمان کافی بوده، انرژی پیدا خواهیم کرد. اما اگر فکر کنیم که نه باز هم به خواب نیاز داریم، صبح خود را سرحال آغاز نمی‌کنیم. حتی اگر شب قبل بگویید اگر فردا فقط ۶ ساعت بخوابم خیلی کم است، روی کیفیت بیدار شدنتان هم تاثیر منفی می‌گذارد.
erfan erfan
همه اتفاقات ناراحت کننده، درس مهمی در زندگی به من داد، اینکه باید برای موفقیت در زندگی از شکست‌هایی که تجربه کردم برای ساختن یک «منِ جدید» بهره ببرم.
rashid
زندگی در عصر جدید سکوت را از ما دور کرده است. به همین دلیل اولین راهکار اساسی یافتن سکوت است. البته سکوتی که هدفمند باشد. هر روز صبح، زمانی را به سکوت و تامل بپردازید تا استرس و نگرانی از شما دور شود.
erfan erfan
صبح شما روی همه جنبه‌های زندگی‌تان تاثیر می‌گذارد. به راحتی می‌توانید با تغییر در صبح به هر چیزی که می‌خواهید برسید. شاید بگویید من فرد سحرخیزی نیستم و اگر زود بیدار شوم شاید حالم زیاد خوب نباشد. اهمیتی ندارد که دیروز چطور، چگونه و چه ساعتی از خواب بیدار می‌شدید، صبح جادویی برای همه انسان‌های روی کره زمین مفید است
م.دهقان
هر چقدر نسبت به ساعتی که در پنج صبح زنگ می‌زند غر بزنید، انگار که می‌گویید نه، من ثروت، قدرت، احترام و هر چیز خوبی که دیگران دارند را نمی‌خواهم، من فقط می‌خواهم بخوابم.
محمدحسین بهرام‌پور
مواظب فکرهای قبل از خوابتان باشید چون در آخر شب به هر چیزی که فکر کنید در هنگام بیدار شدن در صبح همین افکار در ذهن شما زنده خواهند شد. اگر مثلا فکر کنید که ای وای باید دوباره صبح زود از خواب بیدار شوم، مطمئن باشید با خستگی جسمی و روحی شدیدی از خواب بیدار می‌شوید و همه چیز برایتان آزار دهنده خواهد بود. پس قبل از خواب به چیزهای مثبت مثل اهداف و آرزوهای ارزشمندتان فکر کنید.
پوریا

حجم

۴۷٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۴۷٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۱صفحه بعد