بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هم‌خانه با خدا در حیات جاودان | طاقچه
کتاب هم‌خانه با خدا در حیات جاودان اثر نیل دونالد والش

بریده‌هایی از کتاب هم‌خانه با خدا در حیات جاودان

ویراستار:پریوش طلایی
امتیاز:
۴.۱از ۱۷ رأی
۴٫۱
(۱۷)
۱ انسان تمام کارها را برای خود انجام می‌دهد... وقتی متوجه شوی این مسئله در مورد مرگ هم صدق می‌کند، دیگر هیچ‌گاه از آن نخواهی ترسید. زندگی کردن یا مردن بدون خداوند ممکن نیست؛ اما تو می‌توانی فکر کنی ممکن است. اگر فکر می‌کنی بدون خداوند زندگی می‌کنی یا می‌میری، همان را تجربه خواهی کرد.
miracle
من اینجا وسط جنگل انبوه مشکلات و سردرگمی‌ها تلوتلو می‌خورم و از صمیم قلب می‌خواهم «به خانه برگردم.»؛ اما به نظرت کوتاه‌ترین راه، بهترین راه نیست؟ منظورم این است که هرچه کوتاه‌تر، بهتر! راستی کوتاه‌ترین راه کدام است؟ برای پاسخ به این سؤال باید مفهوم «خانه» را بررسی کنیم. دقیقاً «خانه» ای که افراد به آن برمی‌گردند چگونه است؟ اغلب فکر می‌کنند «رفتن به خانه» یعنی بازگشت به خداوند؛ اما تو نمی‌توانی به خداوند برگردی، زیرا هیچ‌گاه از خداوند دور نبوده‌ای و روح تو این را می‌داند. شاید در سطح هوشیار از این مسئله با خبر نباشی؛ اما روح تو این را می‌داند. پس اگر می‌داند که هیچ‌گاه از تو دور نبوده‌ام و نیازی به بازگشت ندارم، دیگر برای چه چیزی تقلا می‌کند؟ از نظر روح هدف زندگی روی زمین چیست؟ من در چند کلمه به تو می‌گویم. روح تو در جست‌وجوی تجربه دانسته‌های خود است. روحت می‌داند که هیچ‌گاه خداوند را ترک نکرده‌ای و می‌خواهد این مسئله را تجربه کند. زندگی روندی است که روح دانسته‌هایش را به تجربه‌های خود بدل کند و وقتی این مهم را به واقعیت تبدیل کرد، این پروسه تکمیل می‌شود.
ساجده
هنگامی‌که یک انسان می‌میرد، اندوهگین نشو و مرگ خودت را هم ناراحت‌کننده و شوم در نظر نگیر. از مرگ طوری استقبال کن که از زندگی استقبال می‌کنی، زیرا مرگ همان زندگی در لباسی دیگر است.
زهرا قائدعلی
بسیاری از مردم فقط روزگار می‌گذرانند بی‌آنکه هیچ ایده‌ای در مورد «پیمودن مسیر» داشته باشند؛ مطالعه نکرده‌اند، نیایش نکرده‌اند، مراقبه نکرده‌اند، هرگز به دنیای درون خود توجه نکرده‌اند و به‌طور جدی واقعیت‌های بزرگ‌تر را کشف نکرده‌اند.
زهرا قائدعلی
در زندگی باید دیدگاه خود را در تمام امور شفاف کنی نه فقط مرگ، زیرا تمام زندگی تو از اعتقادی که داری تأثیر می‌پذیرد.
hanifati
هنگامی که این هویت را کنار بگذاری، تجربه‌های تو نه براساس باورهایت بلکه براساس تمایلاتت ساخته می‌شوند. این آغاز همان تجربه‌ای است که آن را «بهشت» می‌نامی
زهرا قائدعلی
آمده‌ام تا بگویم منبع قدرت همین جا کنار توست. یقین داشته باش که هرگاه من را بخوانی حاضر می‌شوم. تنها کاری که باید بکنی این است با ایمان کامل به‌سمت من بیایی تا من نیز به تو رو کنم.
زهرا قائدعلی
با دشمن روبه‌رو خواهیم شد و دشمن خود هستی
زهرا قائدعلی
بهشت تمام آن چیزی است که وجود دارد.
زهرا قائدعلی
یکی از مشکلاتی که انسان‌ها در سطح زمین به وجود آورده‌اند، همین طرز تفکر بهتربودن است. شما آیین‌های متفاوتی را برای پرستش انتخاب کرده‌اید، در کشورها و قاره‌های مختلفی زندگی می‌کنید، نژاد، جنسیت، رنگ پوست و سلایق شما با یکدیگر فرق می‌کند. با این دسته‌بندی‌ها می‌گویید که یکی از شما از دیگری بهتر است. اما داستان این‌گونه نیست.
زهرا قائدعلی

حجم

۲۰۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۲۰۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
۳۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد