بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود | طاقچه
کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود اثر دبی فورد

بریده‌هایی از کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود

نویسنده:دبی فورد
امتیاز:
۴.۲از ۱۳ رأی
۴٫۲
(۱۳)
پروردگارا، مرا از بند گذشته‌ام رهایی ببخش. خداوندا، مرا از اسارت محدودیت‌های آگاهی‌ام آزاد کن. خالقا، دروازه‌های وجودم را بگشا تا شاید پیام‌های تو را بشنوم. معبودا، مرا به آغوش پرمهر و محبتت بازگردان.
arezuuu
وقتی ایمان داریم که بخشی از یک کل تمام‌عیار هستیم؛ احساس جدایی ما از بین می‌رود و وجود ما با این دانش و آگاهی شست‌وشو داده می‌شود که هرگز تنها نیستیم.
arezuuu
وقتی در برابر خواست خداوند تسلیم می‌شویم؛ این‌گونه می‌اندیشیم: ”حتی اگر بترسم یا مطمئن نباشم که به کجا می‌رسم؛ ایمان دارم که همهٔ امور به متعالی‌ترین و بهترین شیوه به‌نفع من پیش خواهد رفت.“
فرزانه کیاء
پروردگارا! مرا به سرزمینی ناب ببر، مرا به‌سوی چشم‌اندازهایی جدید هدایت کن، مرا به حیطهٔ خودت ببر، شاید به‌این‌ترتیب هستی را با چشمانی جدید ببینم.
arezuuu
پروردگارا! اجازه بده بخشش الهی‌ات را درک کنم. اجازه بده حضور الهی‌ات را نظاره‌گر باشم. اجازه بده عشق الهی‌ات را احساس کنم. اجازه بده به آغوش الهی‌ات بازگردم.
arezuuu
پروردگار عزیزم، همراهی‌ام کن. مرا همچون عاشقی دلباخته محکم در آغوشت بگیر. دور خودت بچرخانم تا لبخندی بر چهره‌ام نقش ببندد. مرا از زمین بلند کن و، سپس، وقتی پاهایم دوباره زمین را لمس کرد، به من بفهمان که هنوز کنارم هستی.
arezuuu
زندگی فقط زمانی ممکن است ما را شگفت‌زده کند که خودمان برای شگفت‌زده‌شدن مشتاق باشیم. برای این منظور باید چه اقدامی انجام دهیم؟ برای این منظور فقط باید به‌شیوه‌ای خدامحور زندگی کنیم. برای این منظور نباید خودمان را عقل کل بدانیم. تغییر دگرگون‌کنندهٔ زندگی به این صورت اتفاق می‌افتد: دروازه‌های وجودمان را بارها و بارها و بارها به‌روی واقعیت‌هایی جدید بگشاییم و خودمان را از این توهم رهایی ببخشیم که فقط دیده‌ها و دانسته‌های ما درست و واقعی هستند.
arezuuu
پروردگار عزیزم، دروازه‌های وجودم را بگشا تا بتوانم تو را بهتر بشناسم. شیرینی حضورت را در لبخندهایی نشانم ده که آن‌ها را می‌بینم. دروازه‌های وجودم را به‌روی عشقی بگشا که تو مظهرش هستی، و در عین حال مرا نسبت به عشقی هشیار و بیدار کن که خودم مظهرش هستم.
arezuuu
خدای عزیزم، خالق روح و جانم، حامی بی‌نظیرم، امروز از تو درخواست می‌کنم این خواسته‌های مرا اجابت فرمایی:
خورشیدِ تاریک"
امروز، از فرشتهٔ نگهبانم می‌خواهم تا از من مراقبت کند، راهنمایی‌ام کند و حمایتم کند تا نسبت به غرایز و شهودم به‌طور کامل بیدار و هوشیار باشم. ای خدای مهربانم، اجازه بده بدانم چه زمانی باید از انسانی دوری گزینم، چه زمانی باید قلبم را به‌روی انسانی بگشایم و چه زمانی باید از قلبم مراقبت کنم. ای پروردگار نازنینم، اجازه بده بدانم چه زمانی باید به‌خوبی از خودرویم مراقبت کنم؛ چه زمانی باید به یک انسان غریبه کمک کنم و چه زمانی باید پناهگاهی امن را برای خودم بجویم.
arezuuu

حجم

۲۱۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۱۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد