بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بخواهید تا به شما داده شود | طاقچه
کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر شهکام جولایی

بریده‌هایی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود

انتشارات:انتشارات جویا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۲ رأی
۳٫۷
(۳۲)
هیچ دلیلی وجود ندارد که رفاه و سعادت وارد زندگی شما نشود. مگر آن‌که روحیه‌اتان بد باشد یا خشمگین و نگران باشید
leila heidari
می‌خواهیم نکته اصلی را که درک آن ضروری است بفهمید تا این حرفها برایتان معنی پیدا کند. سعادت جاری است! به سوی شما می‌آید. پشت در خانه‌اتان منتظر است. هر آنچه آرزو دارید، چه بر زبان آورده باشید یا نه، به سوی شما فرستاده شده است. خالق آنها را شنیده و درک کرده و به آنها پاسخ گفته است. اکنون باید راه جذب آن را به سوی خود احساس کنید
Farshad HF
«هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که احساس خوبی داشته باشم. باید سعی کنم راهی پیدا کنم تا این احساس در من بیدار شود. روزم را با مراقبه شروع می‌کنم و خودم را با مبدأ انرژی عالم هماهنگ می‌کنم و بعد در طول روز از هر فرصت برای تعریف و تمجید چیزهایی که می‌بینم استفاده می‌کنم. اگر چیزی دیدم که خوب نبود زبان به انتقاد و عیب‌جویی باز نمی‌کنم. فکرم را با یک چیز خوب مشغول می‌کنم تا فکر انتقاد و ملامت از ذهنم بیرون رود. در طی ۳۰ روز تلاش از فردی که بالاترین میزان مقاومت درونی را دارد مبدل به فردی می‌شوید با حداقل انرژی منفی و تردید و مقاومت و دوروبریهایتان از اتفاقات خوب و مثبتی که برایتان می‌افتد متعجب می‌شوند. وقتی شما را نظاره می‌کنیم درست مثل آن است که پشت دری ایستاده‌اید و در سوی دیگر در، تمام چیزهایی که می‌خواهید، ثروت، شغل عالی، رفاه، سلامتی، خوشی، موقعیت جمع شده‌اند و منتظر لحظه‌ای هستند که در را باز کنید. آنها درست از لحظه‌ای که آرزو کرده‌اید آن‌جا جمع شده‌اند. کافی است در را باز کنید. همه اینها به سوی شما سرازیر می‌شوند. بعد باید فکری کنید برای این همه خوشی!
بهار
گاهی اوقات اجازه می‌دهید که ذات حقیقی شما در شما جریان یابد و گاهی اوقات اجازه نمی‌دهید. این کتاب برای آن نوشته شده که همیشه اجازه دهید ذات حقیقی شما در شما جاری شود و با خود واقعیتان که از خدا سرچشمه می‌گیرد ارتباط برقرار کنید.
Farshad HF

حجم

۱۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۷ صفحه

حجم

۱۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۷ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد