بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب این است بازاریابی | طاقچه
کتاب این است بازاریابی اثر ست گودین

بریده‌هایی از کتاب این است بازاریابی

نویسنده:ست گودین
امتیاز:
۳.۴از ۱۴ رأی
۳٫۴
(۱۴)
بازاریابی ما باید به‌گونه‌ای باشد که اگر روزی کسب‌وکارمان را جمع کردیم، افراد زیادی دلتنگ‌مان شوند.
mh.ranjbari
به‌جای نتایج، بر راهکارها تمرکز می‌کنیم، همه را مأیوس می‌سازیم. «مخاطب این کار چه کسی است؟» و «هدف از این کار چیست؟» دو پرسشی هستند که تمام تصمیم‌های ما را هدایت می‌کنند.
mh.ranjbari
بازاریابی این نیست که محصولات یا خدمات‌تان را در بوق‌وکرنا کنید یا به زور چیزی را به کسی بقبولانید. بلکه، فرصتی برای خدمت کردن است.
M.Taha
تئودور لویت، استاد بازاریابی هاروارد، جملهٔ معروفی دارد که می‌گوید: «مردم نمی‌خواهند مته‌ای نیم سانتی بخرند. آن‌ها یک سوراخ نیم سانتی می‌خواهند».
الناز خزایی
بازاریابی فقط فروختن صابون نیست وقتی در کنفرانس تِد سخنرانی می‌کنید، در حال بازاریابی هستید. وقتی از رئیس‌تان ترفیع می‌خواهید، در حال بازاریابی هستید. وقتی برای کاری پول جمع می‌کنید، در حال بازاریابی هستید. و بله، وقتی تلاش می‌کنید سهم‌تان را در کاری افزایش بدهید، آن هم بازاریابی است.
mh.ranjbari
بهترین ایده‌ها سریع پذیرفته نمی‌شوند. حتی ایدهٔ بستنی معجون و چراغ راهنمایی هم چند سال طول کشید تا جا بیفتد.
mh.ranjbari
نه، نباید سرسری برخورد کنید یا بی‌دقت باشید. نه، نباید لوگویی را انتخاب کنید که افراد را اذیت یا پریشان می‌کند. بله، باید لوگویی را انتخاب کنید که در اندازه‌های متفاوت در رسانه‌های متفاوت نتیجه‌بخش باشد. ولی کاری که باید بکنید این است: لوگویی انتخاب کنید، پول زیادی صرف آن نکنید، درباره‌اش جلسات زیادی برگزار نکنید و تا زمانی که اسم خودتان را عوض نکرده‌اید، آن را عوض نکنید.
shayan
وقتی در چنگ بازاریابی هستید، بر آخرین روش‌های استفادهٔ بهینه از فیس‌بوک، طراحی لوگوی جدیدتان و مدل قیمت‌گذاری‌تان تمرکز دارید. از طرف دیگر، وقتی در چنگ بازار هستید، خیلی زیاد دربارهٔ امیدها و رؤیاهای مشتری‌هایتان و دوستان‌شان فکر می‌کنید. به ناامیدی‌هایشان گوش می‌دهید و آن را صرف تغییر فرهنگ می‌کنید. در چنگ بازار بودن ماندگار است.
mh.ranjbari
بدون شک، قلب و روح کسب‌وکاری پررونق این است که مصرانه به دنبال تبدیل شدن به گزینه‌ای غیر قابل مقاومت باشید.
مهسا
بهترین راه برای اعتراض کردن بهتر کردن اوضاع است.
HaleH.Eb

حجم

۳۵۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳۵۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
۴۶,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد