بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تکنیک‌های تسلط بر ذهن | طاقچه
کتاب تکنیک‌های تسلط بر ذهن اثر آنتونی رابینز

بریده‌هایی از کتاب تکنیک‌های تسلط بر ذهن

امتیاز:
۳.۷از ۲۶۹ رأی
۳٫۷
(۲۶۹)
خیلی وقت‌ها در یک‌چشم به هم زدن به نتایجی به‌مراتب بهتر می‌توان دست‌یافت  تا در مدت‌زمانی طولانی
💍
 یادتان باشد مغز شما یک قلمرو است و  اگر بر آن مسلط شوید پادشاه سرنوشت خودخواهید شد.
kianosh
خاطره بسیار لذت بخشی را در ذهن مجسم کنید. فقط چشمانتان را ببندید و آرام باشید و به آن فکر کنید. تصویر آن خاطره را روشن و روشن‌تر کنید. با روشن‌تر شدن تصویر، به تغییر حالت خود دقت کنید. اکنون این تصویر ذهنی را به خود نزدیک‌تر کنید. حال تصویر را متوقف و آن را بزرگ‌تر کنید. وقتی با چنین تصویری روبرو می‌شوید چه احساسی دارید؟ اکثر اشخاص وقتی خاطره شیرینی را در ذهن خود بزرگ‌تر، روشن‌تر و نزدیک‌تر مجسم می‌کنند، با تصویری زنده‌تر و خوشایندتر مواجه می‌شوند. این کار موجب افزایش قدرت و لذت تصورات درونی می‌شود و باعث می‌شود روحیه‌ای قوی‌تر و شاداب‌تر پیدا کنید.
kara_mahdiar
یادتان باشد تمام تغییراتی که ما انتظارش راداریم اول در دنیای درونی ما باید به وجود بیاید.
Amir Ghasemiyan
احساسات انسانی ناشی از حالات روحی است و حالات روحی نیز ناشی از تصورات درونی است یعنی تصاویری که در ذهن مجسم می‌کنیم، حرف‌هایی که به خود می‌زنیم و غیره
zahra HadiA
مغز ما مکالمات روزمره را تکرار می‌کند. با خودمان حرف می‌زنیم و سعی می‌کنیم در این مکالمات برنده شویم و برای خودمان امتیازاتی کسب کنیم. اگر چنین اتفاقی برایتان رخ داد، فقط شدت صدای مکالمات را کم کنید. آن صداها را در مغز خود آرام‌تر، دورتر و ضعیف‌تر گردانید. این کار به بسیاری از افراد کمک می‌کند. شاید هم مدام مکالمه‌ای در ذهنتان تکرار می‌شود و تضعیفتان می‌کند؟ همان جملات را بشنوید ولی باحالتی لطیف‌تر و وسوسه کننده، حالا چه احساسی پیداکرده‌اید؟
smohebzade
فرق بین حالت شادی و افسردگی چیست؟ تفاوت اصلی در چگونگی تجسم ذهنی است.
kara_mahdiar
احساسات انسانی ناشی از حالات روحی است و حالات روحی نیز ناشی از تصورات درونی است
kara_mahdiar
آیا تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده باکاری روبرو شوید که تصور کنید از عهده‌اش برنمی‌آید؟  اگر آن کار را به‌صورت تصویری کوچک در ذهن مجسم کنید، متوجه می‌شوید می‌توانید از عهده‌اش برآید و به‌جای اینکه خودتان را ببازید، دست به اقدامات مناسب بزنید.
sadegh_a2
تغییر خود تصورات است. مثلاً اگر بدترین خاطرات را در ذهن خود داشته باشید می‌توانید آن‌ها را به بهترین خاطرات بدل کنید. عامل دوم این است که نحوه تصورات ذهنی خودتان را تغییر دهید. مثلاً در بعضی افراد، تصاویر متحرک بسیار نیرومند است. در بعضی دیگر آوای صدایشان وقتی در مورد موضوعی حرف می‌زنند به آن‌ها انگیزه می‌دهد. این موارد کیفیات حسی فرعی نامیده می‌شود که باعث می‌شود
کاربر ۴۳۳۳۸۱۲

حجم

۲۱٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۲۱٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۶,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد