بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فلسفه زندگی موفق | طاقچه
کتاب فلسفه زندگی موفق اثر جیم ران

بریده‌هایی از کتاب فلسفه زندگی موفق

۴٫۳
(۷)
وقتی ۲۵ ساله بودم، قاعدهٔ کلی و اصلِ عمومیِ جالبی را در اقتصاد آموختم. این اصل می‌گوید که ما ضرورتاً زمانی پول دریافت می‌کنیم که ارزشی را به بازار ارایه کنیم. ایدهٔ کلی این است که اهمیتی ندارد تو چه کسی هستی، بلکه اگر ارزشی را به بازار بیاوری، پاداش خواهی گرفت. این شیوه‌ای است که بازار عمل می‌کند.
علی
مهم‌ترین خریدهایی که ما انجام می‌دهیم با پول پرداخت نمی‌شوند، بلکه با زمان پرداخت می‌شوند. این امری است که بسیاری به آن بی‌توجه هستند و فراموش می‌کنند
مادربزرگ علی💝
یکی از گفته‌های معروفِ جان ف. کِنِدی چنین بود: «نپرسید که کشورِ شما برای‌تان چه می‌تواند بکند، بلکه شما چه کاری می‌توانید برای کشورتان انجام دهید.» این عبارت چکیدهٔ آن چیزی‌هایی است که یک نفر برای رسیدن به شکوه و استقلالِ مالی باید انجام دهد.
علی
«سود بُردن بهتر از مُزد گرفتن است»
علی
تفکر دربارهٔ این که شما برای افرادِ خانواده، محله، استان، کشور و جهان چه می‌توانید بکنید، رازِ دست‌یابی به ثروت است.
علی
با این حال، پاسخ به چگونگیِ رسیدن به ثروت و شکوه به طور باورنکردنی ساده است، اما بسیاری از مردم شاید این پیغام یا پاسخ را دوست نداشته باشند. رسیدن به ثروت و شکوه می‌تواند در نهایت از طریقِ کمک به دیگران حاصل شود. راهی بیابید تا به افرادِ بسیاری خدمت کنید.
علی
زمان از پول ارزشمندتر است. شما همیشه می‌توانید پولِ بیشتری کسب کنید، اما نمی‌توانید زمانِ بیشتری به دست آورید
علی
اگر صرفاً بر پیشرفتِ شغلیِ خود تمرکز کنید، امرارِ معاش خواهید کرد. اگر به طور جدی روی خودتان کار کنید، ثروتمند خواهید شد. دلیل این حقیقت چیست؟ موفقیت چیزی نیست که آن را دنبال کنید، بلکه موفقیت چیزی است که شما آن را به واسطهٔ فردی که به آن تبدیل می‌شوید، می‌توانید جذب کنید. مسیری که شما را ثروتمند می‌کند با آرزویِ داشتنِ زندگیِ آسان‌تر پدید نمی‌آید، بلکه با تمرکز بر رشدِ شخصی، پدیدار و هموار می‌شود.
Mozhgan

حجم

۱۳۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۳۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد