بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فصل های زندگی | طاقچه
کتاب فصل های زندگی اثر جیم ران

بریده‌هایی از کتاب فصل های زندگی

۴٫۸
(۶)
. زندگی طراحی شده است تا علی‌رغمِ وجودِ ناملایمات، داستانی از موفقیت‌ها باشد و نه داستانی از موفقیت‌ها بدونِ وجودِ ناملایمات
seemorgh
دوستی‌ها و رفاقت‌ها به راستی ارزشمند هستند، اما زندگی انسان هم ارزشمند است و احمقانه است که پتانسیلِ خود را به خاطرِ ترس از روی برگرداندن از رفیق خوب‌مان، کامل نکنیم.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
زمان را صرفِ افسوسِ گذشته نکنید، بلکه همان زمان را برای آماده شدنِ آینده‌ای بهتر سرمایه‌گذاری کنید. شما دانهٔ حاصل‌خیزِ آفریدگار هستید، قرار نیست که بی‌حاصل و خفته بمانید، بلکه باید از میانِ خاک جوانه بزنید و این مقصود و هدفِ زندگی است و به سمتِ افق‌هایی نامحدود قد بکشید و بر همهٔ موانعِ سرِ راه‌تان چیره شوید
seemorgh
یک دانهٔ ذرت، گیاهی از نوعِ ذرت را تولید خواهد کرد. یک دانهٔ شک یا ترس یا بی‌اعتمادی نیز که در ذهن کاشته می‌شود محصولی از جنسِ خودش را تولید خواهد کرد. همان‌طور که مشخصاً خاک همان چیزی را پرورش می‌دهد که در آن کاشته شده است، ذهنِ انسان نیز به وسیلهٔ انتخاب‌هایی که افکارِ انسان انجام می‌دهد شرایطی را برای انسان ایجاد می‌کند که بذرهای آن را انسان، قبلاً در ذهن کاشته است.
seemorgh
برخی فقط به خدا اعتماد دارند که به گل‌های وحشی زندگی و نیرو بخشیده است و این پند را فراموش می‌کنند که «ایمانِ بدونِ عمل، یعنی مرگ و تباهی.»
zozo
سنگینی و دست-و-پاگیریِ داشتنِ انضباط در مقایسه با بارِ عظیم و کمرشکنِ افسوس، بسیار ناچیز و اندک است.
seemorgh

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد