بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رسم خوشبختی | طاقچه
کتاب رسم خوشبختی اثر وین دایر

بریده‌هایی از کتاب رسم خوشبختی

نویسنده:وین دایر
ویراستار:علی سلامی
انتشارات:نشر گویا
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأی
۳٫۰
(۲)
آدم‌های زیادی هستند که با این گمان زندگی می‌کنند که من فقط نسبت به آدم‌هایی محبت می‌کنم که لیاقت دارند. این‌یک اشتباه است، درسته؟ همه سزاوار محبت هستند. همه.
زهرا
اگر خودتان را به‌عنوان یک انسان خیلی بارزش و مهم فرض کنید، هرگز به کسی اجازه نمی‌دهید با شما بدرفتاری کند؛ و اغلب رفتارهای بد – از قبیل سیگار کشیدن، پرخوری، نوشیدن الکل، یا هر چیزی دیگر – از این باور بنیادین نشئت می‌گیرد که «آنچه با آن بدرفتاری می‌کنم هیچ ارزشی ندارد.»
زهرا
یک پند قدیمی هست که می‌گوید زندگی وقتی سرگرم ساختن برنامه‌های دیگر هستید برایتان اتفاق می‌افتد. خیلی حرف درستی است. باید درک کنید که صرف‌نظر از جایگاهی که در آن هستید، هرلحظه از زندگی‌تان معجزه‌ای است که باید زندگی شود. از اینکه در اتفاقی در آینده به دنبال معجزه بگردید دست بردارید و از هر قدم در مسیر روشنگری و وارستگی لذت ببرید.
shoeib yousefi
درواقع سعی کنید آنچه فلاسفه «تنهایی زیستی» نامیده‌اند را درک کنید - اینکه شما در این دنیا تنها هستید و باید این تنهایی را طوری تجربه کنید که هرگز احساس افسردگی و ناراحتی بابت آن نداشته باشید. هیچ‌کس نمی‌تواند از دریچه چشم شما نگاه کند و آنچه احساس می‌کنید را احساس کند و آنچه تجربه می‌کنید را تجربه کند، مگر خود شما.
زهرا
کنید. اگر بی‌نظم باشید، دستپخت بدی داشته باشید، در درس ریاضی ضعیف باشید و قیافه جذابی نداشته باشید، به این دلیل است که این مسئله را خودتان وارد زندگی خود کرده‌اید؛ بنابراین اگر از نتیجه تصمیماتی که تاکنون گرفته‌اید راضی نیستید، از قطار سرزنش دیگران پیاده شوید و سوار بر قطار مسئولیت شوید. وقتی برای خود ارزش قائل هستید می‌توانید به هر خواسته‌ای برسید چون ارزش شما کاملاً به‌وسیله نگرش و باور شما نسبت به خودتان شکل می‌گیرد. همه‌چیز به نگرش شما منتهی می‌شود.
زهرا

حجم

۱۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۱۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد